اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960928272418066

حسابداری آسان، امن، رایگان همگام بارعایت استانداردهای جهانی؛

رایانش ابری و ارائه سرویس نرم افزار بومی حسابداری مالی نیکان

کد: 13960928272418066

https://goo.gl/8xNCuW

، تهران , (اخبار رسمی): استانداردهای مالی و فنی این نرم افزار بومی بدون محدودیت‌های سخت افزاری، ایده‌آل جهت استفاده، کاملا نامحدود با ابزارهای چون حسابداری، انبارداری، خزانه داری و... سازگار با سیستم عامل‌های مختلف بوده و دسترسی کاربران را درهر مکان و زمان باهر نوع دستگاه (کامپیوتر، موبایل، تبلت، تلویزیون) محقق می‌سازد.

رایانش ابری و ارائه سرویس نرم افزار بومی حسابداری مالی نیکان
صفحه اول نرم افزار ابری حسابداری مالی نیکان

نرم افزار حسابداری مالی و خزانه‌داری تحت وب نیکان مطابق با استاندارد‌های جهانی طراحی، ایده آل جهت استفاده، کاملا نامحدود با ابزارهای چون حسابداری، انبارداری، خزانه داری و ... جهت پوشش دهی نیازهای سازمان‌ها و اشخاص است.

برخی ویژگی‌های نرم افزار

حسابداری آسان: حاصل سال‌ها تجربه مالی و فنی در کنار بررسی نرم افزارهای حسابداری خارجی و داخلی بنام بازار و تحلیل خواسته‌ها، نیازها و مشکلات کاربراناست.

حسابداری امن: توجه به امنیت اطلاعات و رعایت نکات ایمنی و رمزنگاری از اصلی‌ترین اهداف در طراحی و پیاده سازی این نرم افزار است.

حسابداری رایگان: این نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند درست بر خلاف نرم افزارهای سنتی حسابداری موجود در بازار، شامل دریافت هیچ گونه هزینه و مبلغی برای استفاده است.

حسابداری ابری: این نرم افزار به صورت حسابداری ابری بوده و قابلیت دسترسی هر تعداد کاربر در هر مکان و هر زمان با هر دستگاهی را دارا است.

اطلاعات بیشتر: http://www.malinikan.com/contact.html
لینک های دسترسی رایگان به این سامانه: http://www.malinikan.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکان

شرکت زمان گستر نیکان (سهامی خاص) در حوزه فناوی اطلاعات، ارتباطات و ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری رایانه فعالیت می نماید که مهمترین هدف آن ارتقاء سطح کیفی و کاهش هزینه های شما در کنار ارائه بهترین خدمات و اجناس با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص و متعهد می باشد. لذا مشاوره تخصصی و فنی، بررسی وضعیت فعلی و نیازهای سازمانی شما به صورت رایگان توسط تیم مشاوره و بازرسین نیکاتِک می تواند صورت پذیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]