اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961006273558108

معرفی فروشگاه اینترنتی مرکادو

انتخاب عطر و ادکلن مناسب در فروشگاه مرکادو

کد: 13961006273558108

https://goo.gl/BbVapc

، (اخبار رسمی): مرکادو مکانی برای پیدا کردن بهترین‌ها است. هدف مرکادو ایجاد روشی برای ارتباط مستقیم و حذف واسطه‌ها بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و تعهد کاری ما بر تهیه‌ی بهترین کالاها از بهترین تولید کننده‌ها و برندهاست.

انتخاب عطر و ادکلن مناسب در فروشگاه مرکادو
کارت ویزیت فروشگاه اینترنتی مرکادو

مرکادو مکانی برای پیدا کردن بهترین هاست، و تعهد کاری ما بر تهیه بهترین کالاها از بهترین تولید کننده ها و برندهاست.

معرفی فروشگاه اینترنتی مرکادو

در فروشگاه اینترنتی مرکادو   ما کیفیت را بر کمیت کالاها ترجیج داده‌ایم و همواره سعی در ایجاد امکاناتی برای خرید راحتر مشتریان عزیز هستیم.

ما به این معتقدیم که  این اراده‌ی آهنین ما انسانها است که زندگی به این زیبایی را خلق می‌کند و به آن رنگ و بو می‌بخشد و از این نظر داشتن زندگی زیبا حق همگان است و ما در مرکادو با فراهم کردن بهترین‌ها سعی در زیباتر کردن زندگی زیبای شما را داریم.

کلمه‌ی مرکادو که آدرس اینترنتی فروشگاه نیز بر روی این نام راه اندازی شده است؛ از ترکیب کلمات "مهر" و "کادو" تشکیل شده است؛ ولی به دلیل اینکه تلفظ "مهرکادو" مقداری سخت بوده و ممکن است برای مراجعه مجدد مشتریان عزیز به فروشگاه در آینده ایجاد فراموشی کند؛ حرف H از کلمه MEHR حذف شد و دامنه‌‌ی اینترنتی فروشگاه به صورت Merkado ثبت شد. همچنین تلفظ Merkado به زبان اسپانیایی به معنی بازار بوده و از این جهت نیز به فعالیت اصلی این سایت مرتبط است و به این صورت بود که Merkado متولد و شروع به فعالیت کرد.

طبقه کالایی مهم و اساسی از محصولاتی که در گالری مرکادو عرضه می‌شود، مربوط به عطر و ادکلن است. در این بخش عطر و ادکلن اورجینال مردانه، عطر و ادکلن اورجینال زنانه و اسپری‌های خوشبوی مردانه و زنانه از برند‌های معروف و مشهور عطر و ادکلن معرفی و عرضه می‌شود.

به تازگی طبقه کالایی اکسسوری نیز به فروشگاه اینترنتی مرکادو اضافه شده است و در این طبقه کالایی محصولاتی از قبیل زیورآلات، عینک، ساعت، کیف، کمربند و ساسبندر، پاپیون و کراوات و انواع ست‌ها در گروه‌های زنانه و مردانه از برندهای معروف ایرانی و خارجی نمایش و عرضه می‌شود.

در نهایت با گسترش فروشگاه به زودی طبقات کالایی مهم و اساسی دیگری به فروشگاه اضافه خواهد شد که می‌توانید با مراجعه به سایت و ثبت نام در خبرنامه از تغییرات و تخفیفات ویژه سایت باخبر شوید و در صورت داشتن پرسش می‌توانید با کلیک بر دکمه‌ی سبز زیر با ما در ارتباط باشید. در پایان آرزوی خریدی خوب و بیادماندنی را برایتان آرزومندیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]