اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274015904

معرفی گروه اینترنتی ایران (بامیلو، اسنپ، زودفود، اسکانو و پین تا پین)

معرفی گروه اینترنتی ایران

کد: 13961010274015904

https://goo.gl/PpTTZh

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی گروه اینترنتی ایران: هلدینگ گروه اینترنتی ایران در حال حاضر متشکل از فعال‌ترین شرکت‌های اینترنتی در ایران است که از جمله آن ها می‌توانیم به بامیلو Bamilo، اسنپ Snapp، زودفود Zoodfood، اسکانو eskano و پین تا پین Pintapin اشاره کنیم.

 معرفی گروه اینترنتی ایران
معرفی گروه اینترنتی ایران (بامیلو، اسنپ، زودفود، اسکانو و پین تا پین)

هلدینگ گروه اینترنتی ایران در حال حاضر متشکل از فعال ترین شرکت های اینترنتی در ایران است که از جمله آن ها می توانیم به بامیلو ، اسنپ ، زودفود ، اسکانو و پین تا پین Pintapin اشاره کنیم.

 هنوز هم جای بسیاری شرکت‌های اینترنتی دیگر با کسب و کارهای متنوع میان کسب و کارهای گروه اینترنتی ایران خالی است. هدف این شرکت‌ها ترویج کارآفرینی و نوآوری در جامعه‌ی آنلاین ایران است و عمقا به آن معتقد و متعهدند.

از حامیان و سهامداران گروه اینترنتی ایران به شرکت Mobile Telephone Network یا به اختصار MTN و همین طور شرکت ایرانسل اشاره می‌کنیم. هلدینگ گروه اینترنتی ایران در واقع قصد دارد به رشد کسب و کار اینترنتی در ایران سرعت ببخشد و آن را برای موفقیت هر چه بیشتر در حوزه‌ی اقتصادی حمایت کند؛ به همین دلیل با پشتیبانی و گرد آوردن گروه‌های کوچک، آن‌ها را قدرتمند کرده و در جامعه می‌شناساند. در این مقاله سعی بر آن است که شما را بیشتر با این مجموعه‌ی تجارت الکترونیک آشنا کنیم و گامی‌ هر چند کوچک در راستای توسعه و گسترش آن در بازار ایران برداریم.

معرفی گروه اینترنتی ایران (بامیلو، اسنپ، زودفود، اسکانو و پین تا پین)

برای معرفی دقیق‌تر گروه اینترنتی ایران، مختصری در مورد شرکت‌های زیرمجموعه آن توضیح می‌دهیم:

  • شرکت ایده نوین تجارت روماک با نام تجاری بامیلو: بامیلو یک فروشگاه اینترنتی است که امکان دسترسی آسان مردم را به کالاهای مورد نیاز روزمره‌شان فراهم می‌کند. بامیلو در بسیاری از موارد مانند تأمین و خرید کالاهای دیجیتال با ایده برتر همکاری می‌کند.
  • زودفود : که از این پس با نام اسنپ فود شناخته می‌شود، در واقع نام تجاری شرکت آوانگار اطلس تجارت است. زودفود، اولین وبسایت در ایران است که به شما امکان سفارش اینترنتی غذا می‌دهد.
  • اسنپ یا شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک: یک سرویس اینترنتی بر روی گوشی موبایل است که با شعار یک کلیک تا مقصد شناخته می‌شود. شما از طریق آن می‌توانید به آسانی و با حداقل هزینه خود را به مقصد برسانید. ایده برتر نیز همواره از صفر تا صد کالاهای دیجیتال با مشتریان و کاربران خود همراه است.
  • آوای اسکان نوین شرق با نام تجاری اسکانو: با هدف ایجاد تحول در عرصه بازار املاک و مستغلات شروع به فعالیت کرده است و به سه گروه آژانس‌های املاک، سازندگان و کاربران عادی خدمات ارائه می‌دهد.
  • آرا جهان نوین گستر اطلس که با نام پین تاپین مشهور شده است از دیگر زیرمجموعه‌های گروه اینترنتی ایران است. این شرکت به شما کمک می‌کند تا پایین‌ترین هزینه با بهترین آژانس‌های مسافرتی سفر کنید و در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]