اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274035904

انواع ویدئو پروژکتور جیبی

کد: 13961010274035904

https://goo.gl/YweJDh

، تهران , (اخبار رسمی): ویدئو پروژکتور جیبی به دو دسته‌ی پیکو و جیبی تقسیم می‌شوند. ویدئو پروژکتور پیکو بسیار کوچک و سبک هستند، طوری که می‌توان آن ها را با یک گوشی همراه مقایسه کرد. آنها به همراه باتری خود می‌توانند به خوبی از پس کارهای شما برآیند.

 انواع ویدئو پروژکتور جیبی
انواع ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی به دو دسته پیکو و جیبی تقسیم می‌شوند. دیتا ویدئو پروژکتور پیکو بسیار کوچک و سبک هستند که می توان با یک گوشی همراه مقایسه کرد.

کاربرد ویدئو پروژکتور در دنیای امروز رو به افزایش است. این دستگاه را می‌توان به آسانی به کامپیوتر، دوربین، تلویزیون و هر دستگاه پخش کننده دیگری متصل کرد تا تصاویر و فیلم‌ها را در اندازه‌ی دلخواه نمایش دهد؛ اما با پیشرفت فناوری، علاوه بر افزایش کیفیت آن‌ها، اندازه و کاربری آن‌ها نیز تغییر کرده است و می‌توان هم از نظر اندازه و هم از دید کاربری دیتا پروژکتور را دسته بندی کرد. یکی از انواع پرکاربرد و جدید آن‌ها ویدیو پروژکتور جیبی است که اندازه‌ای کوچک دارد و بسیار کاربردی است. به همین منظور، ویدئو پروژکتورهای جیبی به دو دسته پیکو و جیبی تقسیم می‌شوند.

ویدئو پروژکتورهای پیکو

این مدل دیتا پروژکتورها بسیار کوچک و سبک هستند به طوری که می‌توان آنها را با یک گوشی همراه مقایسه کرد. آنها به همراه باتری خود می‌توانند به خوبی از پس کارهای شما برآیند. در این مدل، می‌توانید لپ تاپ، دوربین‌های دیجیتال و حتی گوشی موبایل را به آن متصل کرده و موارد مورد نظر خود را پخش کنید. به دلیل اندازه‌ی کوچک آن، لنز و لامپ آن نیز اندازه کوچکی دارد، به همین دلیل انتظار نداشته باشید که این ویدیو پروژکتور را برای ساعت طولانی روشن نگه دارید. این مدل بیشتر مناسب افرادی است که جلسات زیادی دارند و نیازمند یک دستگاه همیشه همراه هستند.

ویدئو پروژکتورهای جیبی

در ویدئو پروژکتورهای جیبی تفاوت‌هایی است. بازاریابان، مدیریان و اساتید یکی از مشتریان ثابت این مدل هستند؛ زیرا به آسانی قابل جابجایی بوده و وزن کمی‌ دارند. دیتا ویدئو پروژکتور جیبی در مقایسه با پیکو، توانایی پخش تصاویر را تا حدود 65 اینچ و یا بیشتر را دارند. به دلیل حمل آسان و راه اندازی راحت آن، تمامی‌ دانشجویان و حتی علاقه‌مندان به تماشای فیلم نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. با پیشرفت فناوری، این ویدئو پروژکتورها نیز پیشرفت کرده برای مثال، می‌توانند تصاویر اچ دی را نمایش دهند. البته معایبی هم دارند که به دلیل اندازه کوچک، انتظار زیادی نباید داشته باشید و متناسب با کاربرد آن‌ها انتخاب کنید تا در کار خود به مشکل بر نخورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح