اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274298003

به همت گروه تجاری داد و ستد پنج قاره و در1 بهمن 1396

کارگاه بازاریابی پولساز در اینستاگرام برگزار خواهد شد

کد: 13961012274298003

https://goo.gl/uDW4Zr

، اصفهان , (اخبار رسمی): کارگاه بازاریابی پولساز در اینستاگرام با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار در تاریخ 1 بهمن 1396 برگزار می‌شود. در این دوره حضوری 3 ساعته، به راهکارهای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام پرداخته خواهد شد و همچنین به این پرداخته خواهد شد که چطور در عرض یک ماه بصورت رایگان به 100k فالوور رایگان رسید.

کارگاه " بازاریابی پولساز در اینستاگرام "
کارگاه " بازاریابی پولساز در اینستاگرام "

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری داد و ستد پنج قاره، دوره آموزشی کارگاه بازاریابی پولساز در اینستاگرام با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار در تاریخ 1 بهمن 1396 به میزبانی گروه آموزشی کامبیز توسط این شرکت برگزار می‌شود.

میلاد کرمی؛ مدیر عامل گروه تجاری داد و ستد پنج قاره هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش علاقمندان به کسب درآمد از اینستاگرام بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت فروشندگان کالا و خدمات در اینستاگرام، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

آقای کرمی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود:  به یقین؛ شرکت کنندگان بعد از گذراندن این دوره، با رشد فروش 40% درصدی خود در اینستاگرام مواجه خواهند شد و به تمام شرکت کنندگان حاضر در این کارگاه؛ ربات همه کاره اینستاگرام به رایگان هدیه داده خواهد شد.

وی مدرسان دوره آموزشی کارگاه بازاریابی پولساز در اینستاگرام را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسان این دوره همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او به برنامه‌‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: در آینده کارگاه‌های آموزشی بیشتری در زمینه کارآفرینی و استارتاپ خواهیم داشت و از تجارب هلدینگ خود در این زمینه هم بهره خواهیم برد؛ تا همگی شرکت کنندگان محترم به نتایج مثبت و خوبی دست پیدا کنند.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی؛ هزینه 90,000 هزارآموزشی دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت ComBiz.Org مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کامبیز

خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]