اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274508003

وبسایت کامبیز؛ ارائه خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک

کد: 13961012274508003

https://goo.gl/tKDHCb

، اصفهان , (اخبار رسمی): کامبیز آمده است تا مشکلات صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را حل کند؛ ایده این کسب و کار؛ جمع سپاری همه خدمات مرتبط به تجارت الکترونیک در یک پلتفرم است. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارید؛ می‌توانید همه خدمات مربوط خرید هاست و دامین، طراحی سایت، طراحی لوگو، تبلیغات را به کامبیز بسپارید.

وبسایت کامبیز ؛ ارائه خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک
وبسایت کامبیز؛ ارائه خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک

به گزارش کامبیز، سایت ComBiz.Org که یک سایت خدمات طراحی سایت، طراحی لوگو، رزرو هاست و دامین، افزایش ممبر و فالوور و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است؛ با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک و خدمات شبکه‌های اجتماعی را تسهیل کند.

میلاد کرمی، مدیر عامل کامبیز در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: قبلا اگر می‌خواستید یک سایت راه اندازی کنید؛ باید هاست و دامنه را از یک شرکت هاستینگ می‌خرید، اسکریپت و قالب و افزونه را از یک شرکت مجزا؛ برای طراحی لوگو، تبلیغات، خدمات سوشال مدیا و.... هم باید تک تک به شرکت‌های مختلف می‌رفتید و گاهی دلسرد می‌شدید و این همه این طرف و آن‌طرف رفتن شما را خسته می‌کرد؛ اما حالا اوضاع فرق دارد.

کامبیز یک ایده ساده است: ارائه‌ی خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک و سوشال مدیا!

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی بنر، خدمات افزایش ممبر و فالوور، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، خرید هاست و دامین، قالب و افزونه‌های کاربردی، مشاوره‌های تجارت الکترونیکی و ده‌ها خدمات مرتبط به این حوزه که همگی در وبسایت کامبیز قابل دسترسی است.

برخی امکانات و خدمات سایت کامبیز :

وبسایت کامبیز، با هدف ارائه‌ی خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک و خدمات شبکه‌های اجتماعی، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • ارائه مشاوره‌های رایگان در زمینه کسب و کار؛
  • کیفیت بالای خدمات ارائه شده و قیمت پایین و رقابتی؛
  • تحویل سریع پروژه‌ها و سفارشات شما؛
  • دسترسی به تمامی خدمات تجارت الکترونیک در یک پلتفرم

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به وبسایت کامبیز به آدرس ComBiz.Org مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کامبیز

خدمات یکپارچه تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]