اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961013274648147

وبسایت انرژی با هدف آموزش سبک زندگی رونمایی شد

کد: 13961013274648147

https://goo.gl/oP9s4G

، اصفهان , (اخبار رسمی): با هدف آموزش سبک زندگی  و رشد شخصی، از سایت انرژی به آدرس Enerzhi.net در 5 دی 96 رونمایی شد. علاقه‌مندان به روش‌های سبک زندگی، موفقیت و رشد شخصی می‌توانند از همین حالا مشترک رایگان مجله انرژی شوند.

رونمایی از وبسایت انرژی با هدف آموزش سبک زندگی
وبسایت انرژی با هدف آموزش سبک زندگی رونمایی شد

به گزارش انرژی، سایت Enerzhi.net که یک مجله اینترنتی موفقیت و سبک زندگی است؛ با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه‌ی قصد دارد آموزش سبک زندگی و رشد شخصی را تسهیل کند.

میلاد کرمی، مدیر وبسایت انرژی در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: در کشور عزیزمان ایران؛ مباحث موفقیت و شیوه‌های سبک زندگی به شدت ضعیف است و این برمی‌گردد به فرهنگ ما ایرانی‌ها که اصلا به موفقیت دید درستی نداریم و با خود می‌گوییم که این کارها قباحت دارد و در حد و اندازه‌ی ما نیست. انرژی؛ گامی جدید در عرصه تغییر باورهای جامعه در این راستا است.

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: اکثر تولید کنندگان و ناشران در این صنعت، با دید پول محور به این قضیه نگاه می‌کنند و به کیفیت محتوای ارائه‌ی شده اصلا توجه‌ایی ندارند؛ در حالی که امکان این وجود دارد که بتوانیم به رایگان این مباحث را در اختیار مخاطبان هدف این آموزش‌ها قرار دهیم و یا اگر قرار است مبلغی دریافت کنیم؛ با کیفیت محتوا تولید کنیم و ارزش خلق کنیم.

برخی امکانات و خدمات سایت انرژی:

انرژی، با هدف آموزش سبک زندگی و رشد شخصی، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • ارائه‌ی رایگان ویدئو‌های انگیزشی
  • ارائه‌ی پادکست‌های صوتی در زمینه موفقیت
  • ارائه‌ی مقاله‌های تخصصی روز دنیا در این زمینه 
  • ارائه‌ی مشاوره‌های رایگان 
  • برگزاری کارگاه‌های هفتگی در هر شهر
  • معرفی کتاب‌های تخصصی و...

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات وبسایت انرژی؛ می‌توانند به سایت انرژی به آدرس Enerzhi.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انرژی

مجله اینترنتی انرژی با هدف تولید محتوای سبک زندگی، موفقیت، رشد شخصی به تولید محتوای اثر گذار مبپردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت