اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961016274738083

بررسی و ارائه ی راهکارهای عملی برای فروش در بازاریابی شبکه ای؛

آموزش فروش در بازاریابی شبکه ای (بخش اول)

کد: 13961016274738083

https://goo.gl/98urah

، تهران , (اخبار رسمی): فروش در بازاریابی شبکه‌ای یکی از الزامات و ارکان اصلی موفقیت در این حوزه به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهید فروش محصولات و خدمات شما در صنعت بازاریابی شبکه‌ای است.

آموزش فروش در بازاریابی شبکه ای (بخش اول)
آموزش فروش در بازاریابی شبکه ای (بخش اول)

دقت داشته باشید که: منظور از اصطلاح فروش در بازاریابی شبکه‌ای دیدی که ما به صورت عموم از کلمه‌ی فروش داریم نیست.

فروش در بازاریابی شبکه‌ای یکی از الزامات و ارکان اصلی موفقیت در این حوزه به شمار می‌رود. تفاوتی ندارد که شما به تازگی به حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای پیوسته‌اید یا اینکه مدت طولانی عضو این تجارت بوده‌اید، در هر صورت باید بدانید که فروش محصولات و خدمات شما در صنعت بازاریابی شبکه‌ای از مهم‌ترین اقداماتی است که لازم است انجام شود.

به بازاریابان شبکه‌ای توزیع کننده (distribute) گفته می‌شود. در واقع افراد فعال در این حرفه محصولات و خدمات خودشان را از طریق بازاریابی کلامی به سایر افراد پیشنهاد داده و تجربه‌ی استفاده خودشان از این محصولات را به اشتراک می‌گذارند؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که منظور از اصطلاح فروش در بازاریابی شبکه‌ای دیدی که ما به صورت عموم از کلمه فروش داریم نیست. در واقع در بازاریابی شبکه‌ای فروش وجود ندارد! یعنی ما در شبکه فروش انجام نمی‌دهیم. بحث فروش و خود کلمه فروش برای محصولات غیر مصرفی و گران (مثل ماشین، منزل، جواهرات و... )است. به همین خاطر باید این محصولات را فروخت؛ ولی ما در بازاریابی شبکه‌ای محصولات مصرفی (شامپو، صابون، کرم صورت، لوازم بهداشتی و…) داریم. مردم به صورت روزانه این خرید‌های مصرفی را انجام می‌دهند و حالا شما می‌خواهید که آنها به جای خرید از مغازه‌ها، از شما خرید کنند؛‌ پس نیازی به دعوت مستقیم از خریدار نیست، چون آن فرد در هر صورت آن کالا را خواهد خرید. این اولین ذهنیتی است که شما باید در خودتان ایجاد کنید.

 در ادامه با بررسی برخی راهکارها و ارائه توضیحات این موضوع را بیشتر باز خواهیم کرد:

راهکارهای عملی فروش در بازاریابی شبکه‌ای:

گـام اول:

کاری که باید برای فروش در بازاریابی شبکه‌ای انجام دهید این است:

در ابتدا با ترس‌های درونی خودتان کنار بیاید و بدانید که این یک امر بسیار معمولی است. لزومی ندارد این مسئله را برای خودتان بزرگ جلوه دهید. باید ترس‌های درونی و باورهای محدود کننده‌تان را کنار بگذارید تا قوی شوید.

نکته‌ی مهم این است که یاد بگیرید در نتورک مارکتینگ به جای فروش به اشتراک بگذارید. شما باید یاد بگیرید داستان شخصی خودتان و تجربه شخصی‌تان از استفاده از محصولات را به اشتراک بگذارید. و تا زمانی که شما با ترس‌های درونی‌تان کنار نیایید این اشتراک گذاشتن اتفاق نمی‌افتد.

گـام دوم:

بعد از اینکه ترس‌ها و باورهای درونی خودتان را برای بحث فروش اصلاح کردید، باید به این موضوع توجه کنید که در بازاریابی شبکه‌ای مهم‌ترین موضوع محصول است. بعد از آن پلنی است که به کمک آن و با فروش آن محصولات می‌توانیم پورسانت ایجاد کنیم. سپس نوع آموزشی که در اختیار ما قرار می‌گیرد. و بعد از آن سایر بستر‌ها…

اما نکته مهم این است: آیا شما با محصولتان از لحاظ روانی ارتباط برقرار کرده‌اید؟ آیا از نظر احساسی محصول‌تان را دوست دارید؟

گام سوم:

مطلب بعدی که باید به آن توجه کنید، این نکته است که محصول شما محصول تخصصی است یا محصول عمومی؟ محصول تخصصی محصولی است که شما را متخصص در انجام یک کار می‌کند. محصول تخصصی بر پایه فروش است، در صورتی که در محصول عمومی شما باید بر پایه‌ی خرید کار کنید.  در شرکت‌هایی که محصول‌شان بر پایه‌ی خرید است، شما تشویق خواهید شد که مصرف کننده خوبی باشید؛ ولی شرکت‌هایی که بر پایه‌ی فروش هستند به شما کمک می‌کنند که شما فروشنده‌ی خوبی باشید.

این نکته را همیشه به یاد داشته باشید: ثروت در فروش است. این یکی از مهم‌ترین ذهنیت‌هایی است که باید در خودتان ایجاد کنید.

اگر تمام افراد موفق در دنیا را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که همه‌ی آنها فروشندگان خوبی بوده‌اند؛ پس اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، ذهنیت و مهارت‌ خود را روی فروش متمرکز کنید. حتی ارتباط برقرار کردنتان هم با افراد نوعی فروش است.

در قسمت‌های بعدی بحث آموزش فروش در بازاریابی شبکه‌ای را بصورت جزئی‌تر و گام به گام شرح خواهیم داد. اگر شما هم قدم به قدم با این آموزش‌ها پیش بروید، مطمئنا در زمینه‌ی فروش پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت.

موفق باشید و پایدار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی آنلاین ام ال ام

ما در گروه آموزشی آنلاین ام ال ام با هدف آموزش نتورک مارکتینگ به عنوانی تجارتی جدید و آزاد به شکل صحیح و اصولی آن و نیز آموزش مهارت های رشد و توسعه شخصی، مهارتهای فروش و... به مخاطبان خود کمک میکنیم تا به رشد مد نظرشان چه در زمینه شغلی و چه در زمینه فردی دست پیدا کنند و درآمد خود را بصورت منطقی افزایش دهند. از ابتدا تا انتهای این مسیر در کنارتان خواهیم ماند. وبسایت ما: https://onlinemlm.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]