کد: 13961016274868157

خرید از سوپر مارکت اینترنتی را با سالی مارکت تجربه کنید

کد: 13961016274868157

https://goo.gl/yD11Qp

، تهران , (اخبار رسمی): سوپرمارکت آنلاین سالی مارکت با تمرکز بر فروش اینترنتی محصولات مصرفی و خواربار و با هدف ارائه محصولات و خدمات با قیمت مناسب و حمل رایگان تاسیس شده است. تیم سالی مارکت در حوزه‌ی کالاهای پر مصرف همچون موادغذایی، بهداشتی و… سعی دارد تا شرایطی را به منظور تسهیل در خرید و تامین سبد کالای شما به وجود آورد.

سوپرمارکت اینترنتی
سوپرمارکت اینترنتی

سوپر مارکت اینترنتی سالی مارکت با تنوع بیش از 2500 محصول و با ارسال رایگان به سراسر شهر تهران سعی دارد تا علاوه بر کمک به جلوگیری از آلودگی هوا، تجربه‌ی خریدی آسان و دلپذیز برای مخاطب به وجود بیاورد

مهم‌ترین و گسترده‌ترین خرید ماهانه هر خانواده شامل محصولات سوپرمارکتی می‌شود. این خرید‌ها که شامل گوشت و مرغ، میوه، تنقلات و... می‌شوند، به صورت مستقیم روی سلامت خانواده تاثیر گذار هستند. محل خرید محصولات در کنار شرایط نگهداری کالاها و تاریخ انقضا، همیشه از مهم‌ترین دغدغه‌های ما برای خرید محصولات با کیفیت و سالم است.

از طرفی مراجعه پی در پی در طول هفته به فروشگاه‌ها مشکلاتی را برای ما و محیط زیست به همراه دارد؛ حجم زیاد محصولات و حمل‌ و نقل آنها، شرایط رفت و آمد که شامل ترافیک، جای پارک، آلودگی زیست محیطی و صوتی در کنار عوامل ریز و درشت دیگر می‌شود، از جمله مشکلاتی است که در خرید حضوری برای ما به وجود می‌آید. حال در نقطه‌ی مقابل، با خرید اینترنتی می‌توان در زمان صرفه جویی کرد و از زمان به دست آمده استفاده بهتری برد.

در حال حاضر سوپر مارکت‌های اینترنتی زیادی در حال فعالیت هستند؛ اما سوپر مارکت اینترنتی سالی مارکت با تنوع بیش از 2500 محصول و با ارسال رایگان به سراسر شهر تهران سعی می‌کند. علاوه بر کمک به جلوگیری از آلودگی هوا، تجربه‌ی خریدی آسان و دلپذیز برای مخاطب به وجود بیاورد.

انتخاب بازه‌ی زمان ارسال سفارش و روز آن از مزایای بزرگ سالی مارکت است و این امکان را به مشتری می‌دهد تا برنامه‌ی روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ‌های به روز هستند و به ما کمک می‌کند بتوانیم محصولاتی نظیر گوشت و مرغ و ماهی تازه را در کنار میوه و سبزیجات و حتی محصولات لبنی در اختیار داشته باشیم. سالی مارکت تلاش می‌کند با ارائه‌ی  این خدمات تجربه خرید متفاوتی را برای مشتری به وجود بیاورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالی مارکت

سوپرمارکت آنلاین سالی مارکت با تمرکز بر فروش اینترنتی محصولات مصرفی و خواربار و با هدف ارائه محصولات و خدمات با قیمت مناسب و حمل رایگان تاسیس گردیده است. تیم سالی مارکت در حوزه کالاهای پر مصرف همچون موادغذایی ،بهداشتی و آرایشی و … سعی دارد تا شرایطی را به منظور تسهیل در خرید و تامین سبد کالای شما بوجود آورد.