اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275188169

با توانمندی های شرکت گلسار آشنا شوید؛

مبلمان اداری را از گلسار بخرید

کد: 13961017275188169

https://goo.gl/C58c26

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی، تولید و اجرای مبلمان اداری یکی از شرکت‌های با تجربه و خوشنام در بازار ایران است. محصولات تولیدی گلسار شامل انواع مبلمان اداری، میز اداری، صندلی اداری و پارتیشن هستند.

مبلمان اداری گلسار
سالن کنفرانس طراحی شده توسط شرکت مبلمان اداری گلسار
مبلمان اداری گلسار
مبلمان اداری را از گلسار بخرید

انواع مبلمان اداری، میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری، پارتیشن دو جداره، تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سیستم صوت، کمد اداری، فایل اداری را از ما بخواهید

همچنین خدمات گلسار شامل تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوت نیز می‌شود. یکی دیگر از محصولات به روز گلسار انواع صندلی فرودگاهی است که برای سالن‌های انتظار کاربرد بسیاری دارد. استفاده از دانش به روز و مواد اولیه با کیفیت باعث شده است که محصولات و خدمات ما دارای استانداردهای به روز دنیا باشند و راحتی و آرامش را در محیط کار به مشتریان هدیه کند. شرکت گلسار با داشتن فضای کارگاهی بیش از 5000 متر مربع توانسته است جمع کثیری از متخصصین این حوزه را به خدمت گرفته و با کمک گرفتن از توانمندی‌های آنها در واحدهای طراحی، تولید و اجرا بتواند خدمات ارزشمندی را به مشتریان خویش ارائه کند. در ادامه با توانمندی‌های این شرکت بیشتر آشنا می‌شوید. برای سفارش محصول می‌توانید به سایت مبلمان اداری گلسار مراجعه کنید.

مبلمان اداری

مبلمان اداری گلسار توان تامین تمامی‌ اقلام مورد نیاز ادارات و سازمان‌ها را دارد. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه و توان تولید خویش امکان ارائه‌ی تمام اقلام مبلمان اداری به روز و استاندارد به شرکت‌ها و ادارات را دارد. انواع میز و صندلی اداری برای مدیران و کارمندان، کتابخانه، مبلمان راحتی قفسه، بوفه و … جزو محصولات تولیدی گلسار در زمینه‌ی مبلمان اداری است.

پارتیشن

یکی از خدمات اصلی گلسار نصب و اجرای پارتیشن برای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها است. ما بر اساس تجربه و دانش و توان تولید کارآگاهی بالای خود آماده ارائه خدمات انواع پارتیشن به مشتریان خویش هستیم. برای سفارش پارتیشن اداری، پارتیشن دوجداره، پارتیشن تک جداره، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه‌های طرح‌دار و ساده با ما تماس بگیرید.

میز اداری

یکی از ملزومات پایه‌ای در محیط‌های اداری و شرکتی میز اداری است. شرکت گلسار انواع محصولات شامل، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندی، میز منشی، میز کارشناس و … را تولید می‌کند. تمامی‌ میزهای اداری تولید شده در شرکت گلسار با استفاده از مرغوب‌ترین اجناس چوب، ام دی اف، فلز و … تولید شده و دارای گارانتی بلند مدت است.

صندلی اداری

شرکت گلسار به عنوان یکی از تولیدکنندگان صندلی اداری مفتخر به ارائه‌ی انواع صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی، صندلی سینما، صندلی سالن کنفرانس، صندلی اتاق جلسات، صندلی فرودگاهی، صندلی انتظار و … است. جنس مورد استفاده در ساخت انواع صندلی دارای کیفیت بالایی بوده و تمامی‌ طراحی‌ها به روز و استاندارد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گلسار

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است که به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه تولید مبلمان اداری است. عمده تولیدات شرکت در زمینه مبلمان اداری مربوط به میز اداری و صندلی اداری می باشد. شرکت گلسار در زمینه تولید صندلی اداری ، انواع صندلی کارمندی ، صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانسی ، صندلی انتظار ، صندلی فرودگاهی ، صندلی سینما ، صندلی آموزشی و … تولید می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل