اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961018275338176

محصول تازه شرکت پیشتاز شکست ناپذیر فناوری رونمایی خواهد شد؛

اپلیکیشن (کاردینگ) رقیب ایرانی و تازه نفس بازار خدمات در محل رونمایی می شود

کد: 13961018275338176

https://goo.gl/V83kJP

، کرمان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت پیشتاز شکست ناپذیر فناوری با نام کاردینگ وهشتگ #متولد کرمان در نمایشگاه الکامپ کرمان رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن کاردینگ رقیب ایرانی و تازه نفس بازار خدمات درمحل
شاید شما هیچ وقت نتوانید بایک بنز رانندگی کنیداما می توانید مانند راننده بنز زندگی کنید...

اپلیکیشن و پلتفرم کاردینگ دارای محاسنی اعم از شعاع ۱۰۰۰ متر پیک رایگان، ضمانت کیفیت بازگشت وجه ۲۴ساعته، راحتی در سفارش، کیفیت بالا در کنارقیمت مناسب و مشخص، هوشمندی کامل، اطمینان از تخصص نیروی فنی است

به گزارش روابط عمومی شرکت پیشتاز شکست ناپذیر فناوری؛ بهمن ماه 96 نمایشگاه الکامپ کرمان میزبان رونمایی از اپلیکیشن کاردینگ، محصول تازه این شرکت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات فنی وتعمیر درمحل ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  قیمت و کیفیت مناسب و سرعت  عالی در زمینه خدمات در محل را ارائه کند تا این خدمت تازه راحتی و آسایش استفاده از خدمات در محل را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، اپلیکیشن کاردینگ دارای محاسنی اعم از شعاع ۱۰۰۰متر پیک رایگان ،ضمانت بازگشت وجه ۲۴ساعته راحتی، کیفیت بالا، قیمت مناسب و مشخص و هوشمندی کامل است و می‌تواند باعث شود شما راحت سرجای خود بنشینید. چون تنها با چند کلیک بر روی گوشی می‌توانید فنی کار درخواست کنید، نیازی به تماس تلفنی و آدرس دادن نیست. کیفیت بالا را با قیمت پایین تجربه کنید. همچنین قیمت خدمات از ابتدا مشخص است و نیازی به مذاکره با فنی کار نیست. فنی کاران کاردینگ با دقت بالا وپس از طی آزمون‌های تئوری وعملی مشغول به کار می شوند و متعهد هستند که کار شما را با کیفیت انجام دهند. اگر از کیفیت کار راضی نبودید درخواست عدم رضایت خود را ثبت کنید؛ چون ۲۴ ساعت ضمانت کیفیت کار دارید. سیستم به صورت اتوماتیک نزدیک‌ترین شخصی که تمایل دارد کار شما را انجام دهد به شما وصل می کند. فقط کافی است درعرض چند ثانیه درخواست خود را ثبت کنید.

محمدامین توکلی، مدیرعامل شرکت پیشتاز شکست ناپذیر فناوری تولید این محصول را نتیجه‌ی یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی، برنامه ریزی و کدنویسی برای تولید این محصول از آبان ماه 95 آغاز و امسال آماده رونمایی خواهد شد.

وی زمان عرضه‌ی این محصول به بازار را بهمن ماه 95 اعلام کرد و ادامه داد: کاردینگ قصد دارد با شاخه‌ی دیجیتال و کامپیوتر وارد بازار کار خدمات فنی در محل شود و با ایجاد اشتغال گسترده در این شاخه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاخه‌های دیگر همچون خدمات منزل و محل کار، ساخت و دیزاین خودرو و باغبانی را به مجموعه‌ی خدمات خود اضافه کند. 

برای اطلاعات بیشتر درباره اخبار رونمایی و تولد کاردینگ هشتگ (#متولدکرمان) را از طریق اینستاگرام پیگیری کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد کاردینگ می توانید مصاحبه فاندر و مدیرعامل کاردینگ را از طریق سایت نکو از طریق لینک زیر مطالعه کنید.

نکورسانه جامعه کارآفرینی کرمان 

و در آخر این سامانه هوشمند از طریق لینک‌ زیر قابل مشاهده است:

وبسایت کاردینگ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاردینگ

اپلیکیشن ارایه کارهای خدماتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ