اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961019275597724

به راحتی و با اطمینان شما را با عسل‌ های طبیعی همراه می کنیم

از کجا و چگونه عسل کاملا طبیعی تهیه کنیم؟

کد: 13961019275597724

https://goo.gl/LrWM1Y

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی هپی هانی با هدف تهیه و توزیع خانگی بهترین عسل‌های طبیعی تک گل و عسل‌های درمانی آماده‌ی ارائه‌ی محصولات خود با تضمیمن 100درصد کیفیت و طبیعی بودن محصول است.

چگونه و از کجا عسل کاملا طبیعی تهیه کنیم ؟
محصولات طبیعی هپی هانی

انتخاب عسل خوب همیشه کاری سخت بوده است. هپی هانی به شما برای انتخاب عسل خوب کمک می‌کند

(تهیه عسل واقعاً طبیعی برای من و خانواده‌ام بسیار مهم شده بود. فروشگاه‌های مختلف و انواع برندها را تست کرده بودم؛ ولی کاملاً مشخص بود که بسیاری از آن‌ها حتی از نظر طعم و مزه از شکر درست‌شده است و یا حداقل خالص نیست. از این‌ رو شروع به بررسی مراکز مختلف تهیه عسل کردم و پس از مدتی آشنایی با این موضوع دیگر عسل موردنیاز خانواده را از بهترین تولیدکننده‌های کشور تهیه می‌کردم. پس از مدت کوتاهی دوستان و آشنایان نزدیک نیز از من درخواست کردند که عسل موردنیازشان را تهیه کنم. بعد از مدتی به فکر افتادم که این کار را برای هم‌وطنان عزیزم نیز انجام دهم و از طریق یک مرکز اینترنتی شروع به انجام آن کردم .)

مطلب بالا بخشی است از مصاحبه با مهندس شهرام دهقانی، مدیر و صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی هپی هانی است. می‌توانید مطالب بیشتری را در وب سایت هپی هانی مطالعه و از محصولات بسیار خوب آن استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی هپی هانی که مدتی است فعالیت خود را شروع کرده است رسالت خود را در تهیه، توزیع و پخش بهترین انواع از عسل‌های کاملاً طبیعی قرار داده است. همچنین ارائه عسل‌های ترکیبی با خواص و ویژگی‌های خلاقانه برای اولین بار امکانی برای تهیه‌ی بهترین انواع عسل‌های طبیعی و محصولات مرتبط  است. این عسل‌های ترکیبی منحصربه‌فرد با خواص درمانی و تقویت سیستم دفاعی بدن، کیفیت ۱۰۰% تضمین‌شده دارند با بهترین قیمت عرضه می‌شوند. در صورت نارضایتی به خاطر کیفیت تضمین برگشت محصول نیز از دیگر مزایای این فروشگاه اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی (هپی هانی) باهدف تهیه و ارائه‌ی عسل طبیعی و تضمین‌ شده از نظر کیفیت و همچنین محصولات مرتبط با عسل با بهترین کیفیت فعالیت می‌کند و اکنون امکان ارسال چندین نوع عسل طبیعی تک‌گل و عسل چند گیاه را فراهم کرده است. همچنین با ترکیب چند نوع عسل، عسل ترکیبی با خواص تقویتی و دارویی را تهیه‌ کرده است و نتایج قابل‌ توجهی به دست آورده است. در این میان (اکسیر جوانی) که ترکیب 5 نوع عسل گرم با ژل رویال، بره موم، گرده گل و گیاه جینسینگ است، یکی از بهترین و موفق‌ترین محصولات ترکیبی این فروشگاه است. همچنین ترکیب عسل طبیعی و زعفران سر گل درجه‌ی 1 نیز یکی از محصولات منحصربه‌فردی است که رنگ، طعم و خواص منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند.

یکی دیگر از اهداف این مجموعه ارائه‌ی محصولات عسل کاملاً طبیعی با قیمت مناسب است.  اکنون عسل طبیعی را با قیمت‌های غیرمنصفانه‌ای به فروش می‌رسانند؛ بنابراین هپی هانی تصمیم گرفته است محصولات خود را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت محصول به دست مصرف‌کنندگان برساند. در این راستا و برای جلب اطمینان بیشتر اعلام می‌‌کنیم که در صورت نارضایتی و عدم کیفیت، محصول خریداری‌ شده توسط هم‌وطنان عزیز را به‌سادگی مرجوع و وجه پرداختی را بازمی‌گرداند.

در قسمت مقالات وب‌سایت هپی هانی می‌توانید از اطلاعات عمومی و مقالاتی که در زمینه‌ی کاربردهای عسل در سلامتی و زیبایی ارائه‌شده را مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هپی هانی

فروشگاه اینترنتی " هپی هانی " با هدف تهیه و ارائه عسل طبیعی و تضمین شده از نظر کیفیت و همچنین محصولات مرتبط با عسل با بهترین کیفیت فعال گردیده و اکنون در حال حاظر امکان ارسال رایگان چندین نوع عسل طبیعی تک گل و عسل چند گیاه را فراهم نموده است . همچنین با ترکیب چند نوع عسل ، عسل ترکیبی با خواص تقویتی و دارویی را تهیه کرده و نتایج قابل توجهی را کسب نموده است . در این میان " اکسیر جواتی " که ترکیب 5 نوع عسل گرم با ژل رویال ، بره موم ، گرده گل و گیاه جینسینگ است و همچنین ترکیب عسل و گل زعفران محصولات منحصر به فردی را ارائه میکند . یکی دیگر از اهداف این مجموعه ارائه محصولات عسل کاملا طبیعی با قیمت مناسب میباشد . چرا که مشاهده می نماید اکنون عسط طبیعی را با قیمت های غیر منصفانه‌ای به فروش میرسانند . بنابر این هپی هانی تصمیم گرفت محصولات خود را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت محصول به دست مصرف کنندگان برساند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی