اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275638138

چرایی برون سپاری مبانی نظری (ادبیات تحقیق)

کد: 13961020275638138

https://goo.gl/UoBXFg

، (اخبار رسمی): پس از طرح مسئله‌ای که دغدغه پژوهشگر است یا طرح موضوع مورد علاقه‌‌ی او، لازم است تا با مطالعه مبانی نظری موضوع، پژوهشگر دایره دانشی خود درباره‌ی مسئله یا موضوع را بسط دهد و بعد از آن پژوهش‌های مرتبط با موضوع موردنظر (پیشینه پژوهش) را تحلیل و نقد علمی کند.

چرایی برون سپاری مبانی نظری(ادبیات تحقیق)
مبانی نظری متغیرهای تحقیق را از "نگارشگر"تهیه نمایید

تهیه‌ی مبانی نظری برای بسیاری از محققان به دلیل عدم دسترسی به پایگاه‌ها و کتابخانه‌های علمی زمان‌بر و پرهزینه است؛ لذا ما بر آن شدیم که با تهیه‌ی مبانی نظری در علم مدیریت گامی هر چند کوچک برداریم

با توجه به اینکه معمولا دانش پژوهشگران در خصوص موضوع و نتایج بدست آمده از پژوهش‌های انجام شده قبلی در حوزه‌ی موضوع مدنظرش اندک است، نمی‌تواند درباره مسئله بودن مسئله‌ی پژوهشش ادعایی علمی، دقیق و مستند مطرح کند. بسیاری از اوقات آنچه پژوهشگر تحت عنوان مسئله مطرح می‌کند، پرسشی است که با مطالعه چند کتاب و مقاله قابل پاسخ‌گویی است و نیاز به پژوهش ندارد و از آن مهم‌تر ضرورت به پرداختن به مسئله مدنظر او در بافت بومی توجیه کافی ندارد. یعنی آنچه پژوهشگر مطرح می‌کند موضوعی نو و لوکس است تا مسئله‌ای باارزش و اورژانسی. به همین دلیل پس از طرح مسئله‌ای که دغدغه پژوهشگر است یا طرح موضوعی که مورد علاقه‌ اوست لازم است تا با مطالعه مبانی نظری موضوع، پژوهشگر دایره‌ی دانشی خود درباره‌ی مسئله یا موضوع را بسط دهد و بعد از آن پژوهش‌های مرتبط با موضوع موردنظر (پیشینه‌ی پژوهش) را تحلیل و نقد علمی کند تا در نهایت بتواند مسئله بودن مسئله پژوهش خود را در قالب ادعایی علمی دال بر ناکافی بودن دانش (شکاف دانشی) تشریح کند و نیاز به پر کردن این شکاف دانشی را در بافت بومی توجیه کند (ایران داک).

از طرفی، تهیه‌ی مبانی نظری برای بسیاری از محققان به دلیل عدم دسترسی به پایگاه‌ها و کتابخانه‌های علمی زمان بر و پرهزینه است؛ لذا ما بر آن شدیم که با تهیه‌ی مبانی نظری متغیرهای مورد نظر در علم مدیریت گامی هر چند کوچک در راستای کمک به محققین این رشته پرطرفدار برداریم.

ضمن اینکه تمامی مطالبی که به عنوان مبانی نظری برای استفاده شما قرار داده می‌شود در فرمت فایل ورد و با ذکر منابع ارائه می‌شود. ارزش مبانی نظری‌ها قطعا بیشتر از قیمتی است که در سایت قرار داده شده است؛ اما هدف اصلی مرکز خدمات آموزشی پژوهشی (نگارشگر) پشتیبانی از دانشجویان و محققانی است که قابلیت دسترسی به کتابخانه دانشگاه‌های بزرگ را به دلایل مختلفی همچون هزینه‌ی زیاد، دوری مسیر، زمان اندک و ... ندارند.

در صورتی که فایل خریداری شده، پایین‌تر از کیفیت مورد نظر شما بود و رضایت شما را جلب نکرد، در اولین فرصت به ما (نگارشگر) اطلاع دهید. عودت هزینه‌ی شما،کوچک‌ترین کاریست که ما می‌توانیم انجام دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز خدمات آموزشی پژوهشی نگارشگر

"نگارشگر"؛مسیری است برای تسلط بر دانش مدیریت؛مرکز خدمات آموزشی – پژوهشی"نگارشگر" از سال 1391 ،برای کمک به پژوهشگران رشته مدیریت آغاز به کار کرد و به تدریج با شناسایی مشکلاتی که بر سر راه محققان رشته مدیریت وجود داشت کار خود را ارتقاء داده و به یک پایگاه قابل اتکاء برای محققان و علاقمندان به رشته مدیریت تبدیل شد."نگارشگر"یک پایگاه کاملا خصوصی و مستقل بوده که توسط حسینعلی حیدری بنیانگذاری گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش