اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961104278418138

مدیریت دانش چیست و چرا اهمیت دارد؟

کد: 13961104278418138

https://goo.gl/zkx6e9

، (اخبار رسمی): مدیریت دانش مدیریت سیستماتیک دارایی دانش سازمان است

مدیریت دانش چیست و چرا اهمیت دارد؟
مبانی نظری را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت از نگارشگر تهیه فرمایید

مدیریت دانش مدیریت سیستماتیک دارایی دانش سازمان است

مدیریت دانش چیست؟

مدیریت دانش ،فرآیند ایجاد، به اشتراک گذاری، استفاده و مدیریت دانش و اطلاعات سازمان است. این به معنای رویکرد چند رشته‌ای برای دستیابی به اهداف سازمانی است که بهترین استفاده را از دانش می‌دانند.

چرا مدیریت دانش مهم است؟

اساسا، نقش مدیران این است که سازمان‌ها را به سمت دستیابی به اهداف هدایت کند. همه سازمان‌ها برای اهداف خاصی وجود دارند و مدیران مسئول ترکیب و استفاده از منابع سازمانی هستند تا اطمینان حاصل شود که سازمان‌هایشان به اهدافشان دست می‌یابند.

هدف از یک سیستم مدیریت دانش چیست؟

مدیریت دانش مدیریت سیستماتیک دارایی دانش سازمان است که هدف آن ایجاد ارزش و تطابق نیازهای تاکتیکی و استراتژیک است. این شامل ابتکارات، فرآیندها، استراتژی‌ها و سیستم‌هایی است که ذخیره و ارزیابی، به اشتراک گذاری، پالایش و ایجاد آن را حفظ و ارتقاء می‌دهد.

یک مثال از مدیریت دانش چیست؟

یک شرکت ممکن است یک پایگاه اطلاعاتی از بازخورد مشتریان و کارکنان داشته باشد و این بازخورد را با بخش طراحی و تحقیق و توسعه‌ی آنها به اشتراک بگذارد. تمام اعضای سازمان قادر به بازبینی در پایگاه داده خواهند بود و یک رویکرد یکپارچه برای درک اطلاعات مشترک به دست می‌آید.

نرم افزار مدیریت دانش چیست؟

نرم افزار مدیریت دانش؛ یک زیر مجموعه از نرم افزار مدیریت محتوا سازمانی است که حاوی طیف وسیعی از نرم افزارهایی است که متخصص در جمع آوری، ذخیره و  یا دسترسی اطلاعات است. ویژگی‌های کلیدی نرم افزار مذکور معمولا عبارتند از: جمع آوری محتوا از منابع داخلی و خارجی

مبانی نظری مدیریت دانش را از «نگارشگر» تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز خدمات آموزشی پژوهشی نگارشگر

"نگارشگر"؛مسیری است برای تسلط بر دانش مدیریت؛مرکز خدمات آموزشی – پژوهشی"نگارشگر" از سال 1391 ،برای کمک به پژوهشگران رشته مدیریت آغاز به کار کرد و به تدریج با شناسایی مشکلاتی که بر سر راه محققان رشته مدیریت وجود داشت کار خود را ارتقاء داده و به یک پایگاه قابل اتکاء برای محققان و علاقمندان به رشته مدیریت تبدیل شد."نگارشگر"یک پایگاه کاملا خصوصی و مستقل بوده که توسط حسینعلی حیدری بنیانگذاری گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]