اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961022275966094

مشارکت استراتژیک VIVOTEK و Trend Micro در حوزه امنیت سایبری رقم خورد

کد: 13961022275966094

https://goo.gl/th55VQ

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش دیسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ شرکت‌های VIVOTEK و Trend Micro (ترندمیکرو) جهت مشارکت استراتژیک در حوزه‌ی امنیت سایبری به توافق رسیدند.

 مشارکت استراتژیک VIVOTEK و Trend Micro در حوزه امنیت سایبری
ترندمیکرو ، ویوتک

با استفاده از راه حل Trist Micro IoT Security برای دوربین های نظارت (TMIS-CAM)، این دوربین ها می توانند به صورت خودکار شناسایی و جلوگیری از حملات اعتبارنامه و جلوگیری از وقایع مشکوک را انجام دهند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ براساس گفته‌های دکتر استیو ما، رییس بخش تحقیق و توسعه تجاری شرکت VIVOTEK رویکرد آنها در این توافق نیاز به یکپارچه‌سازی دقیق بین ویژگی‌های امنیتی سخت افزاری و برنامه‌های کاربردی نرم افزاری است. وی معتقد است که پیوستن نیروها به Trend Micro یک گام حیاتی است و به آن افتخار می‌کنند.

با استفاده از راه حل Trist Micro IoT Security برای دوربین‌های نظارت (TMIS-CAM)، این دوربین‌ها می‌توانند به صورت خودکار شناسایی و جلوگیری از حملات اعتبارنامه و جلوگیری از وقایع مشکوک را انجام دهند. به گزارش دیسنا، هر دو طرف برای کاهش آسیب پذیری‌های امنیتی و ایجاد یک شبکه ایمنی برای اکوسیستم IoT متعهد هستند.

دکتر Terence Liu، رییس بخش دفاع تهدیدات سایبری شبکه کمپانی ترندمیکرو نیز تهیه‌ی دوربین‌هایی که در برابر حملات سایبری مقاوم باشند را دارای اهمیت زیادی دانست و توافق با VIVOTEK را جهت تامین امنیت حوزه‌ی IOT بسیار با اهمیت توصیف کرد.

درباره ترندمیکرو

ترندمیکرو یکی از رهبران و پیشروان حوزه‌ی امنیت سایبری و تولیدکننده‌ی آنتی ویروس در دنیا است و با بسیاری از غول‌های فناوری از جمله DELL، HP، Amazon، Cisco، RSA، Citrix همکاری‌های نزدیکی دارد.

منبع : شرکت دورانتاش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]