مدیرعامل گروه صنعتی مدرن:

کیفیت «تجهیزات‌فروشگاهی» رقابتی می‌ شود

کد: 13961023276008201

https://goo.gl/Mxp5ZY

، ری , (اخبار رسمی): یک کارشناس و تولیدکننده‌ی صنعت تجهیزات فروشگاهی تاکید کرد: بنگاه‌های صنعتی در این حوزه‌ی به بلوغ کافی برای تولیدات محصولات صادرات‌گرا رسیده‌اند و می‌توان از این پس صادرات را هدف قرار داد.

کیفیت «تجهیزات‌فروشگاهی» رقابتی می‌شود
کیفیت «تجهیزات‌فروشگاهی» رقابتی می‌ شود

در سال جدید ضمن تامین بازار داخلی نگاه صادراتی این گروه صنعتی معطوف به بازار آذربایجان، عراق، افغانستان و ترکیه خواهد بود

 فرشاد صمدی کارشناس و تولیدکننده صنعت تجهیزات فروشگاهی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان داخلی به بلوغ رقابتی رسیده‌اند، گفت: تولید و تامین نیاز بازار در حوزه‌ی محصولات نمایشگاهی، با نگاهی مبنی بر تولیدات صادرات‌گرا رقم نمی‌خورد؛ بلکه تامین بازارداخلی، سقف نگاه بنگاه‌های تولیدی در این حوزه بود.

وی ادامه داد: امروز نیازسنجی بازار بر ضد تولیدکننده‌ی داخلی رقم خورده است، چرا که مشکلات تامین مواداولیه گریبان‌گیر بنگاه‌های تولیدی شده است و همین امر باعث افت کیفی محصولات ایرانی و جایگزینی محصولات مشابه وارداتی در بازار داخلی شده است.

صمدی با اشاره به اهمیت کیفیت مواداولیه در این صنعت تاکید کرد: یکی از ضعف‌های این حوزه تولیدی، نبود محصولات پتروشیمی با کیفیت در زنجیره‌ی تولید بوده‌ است که بنگاه‌های تولیدی را مجبور به واردات مواداولیه نظیر پلی‌استایرن، کریستال خارجی و ورق‌فلکسی کرده است.

این تولیدکننده خاطرنشان کرد: متاسفانه محصولات پتروشیمی داخلی، محصولات نهایی را با افت کیفی مواجه می‌کند و از همین رو، تولیدکننده داخلی مجبور به خرید مواداولیه گران خارجی است.

مدیرعامل گروه صنعتی مدرن با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۸ آماده‌ی رقابت و جایگزینی به‌جای چینی‌ها هستیم، تاکید کرد: مولفه‌هایی نظیر کیفیت، قیمت تمام‌شده و رقابت در واحدهای صنعتی تجهیزات فروشگاهی درصدر اولویت‌های تولید قرار گرفته و امروز تولیدکنندگان این محصولات در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات برون‌گرا حرکت کرده تا ضمن بازپس‌گیری بازار از چینی‌ها به سمت صادرات نیز گام‌های محکمی بردارند.

وی اضافه کرد: در سال جدید ضمن تامین بازار داخلی نگاه صادراتی این گروه صنعتی معطوف به بازار آذربایجان، عراق، افغانستان و ترکیه خواهد بود.

این تولیدکننده‌ی تجهیزات نمایشگاهی، بهبود کیفی و افزایش سطح رقابتی را در گرو تلفیق صنعت و دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری دانشجویان ممتاز در این صنعت، به سمت افزایش پتانسیل داخلی و اشتغال‌زایی گام‌هایی راسخی برداشته شده است تا علم و صنعت بتواند موفقیت تولیدی را تجربه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی مدرن «تجهیزات فروشگاهی»

تولید انواع پایه، استند و تجهیزات فروشگاهی (کیف و کفش و ...)