اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961023276046094

شرکت مخابراتی Vodafone به جمع مشتریان Trend Micro پیوست

کد: 13961023276046094

https://goo.gl/EfBzwX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مخابراتی وودافون (Vodafone) با هدف ارائه‌ی محصولات آنتی ویروس تحت شبکه Endpoint Protection، با غول امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) به توافق رسید.

شرکت مخابراتی Vodafone هم به جمع مشتریان Trend Micro پیوست.
وودافون - ترندمیکرو

نتیجه همکاری شرکتهای Vodafone و Trend Micro ، ارائه محصول امنیتی پیشرفته با نام Vodafone Super Shield است تا از کسب و کارها در برابر تهدیدات سایبری محافظت کند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ نتیجه‌ی همکاری شرکت‌های Vodafone و Trend Micro‌، ارائه‌ی محصول امنیتی پیشرفته‌ای با نام Vodafone Super Shield است تا از کسب و کارها در برابر تهدیدات سایبری محافظت کند.

محصول پیشرفته امنیتی Vodafone Super Shield قرار است با حمایت ترندمیکرو، از کسب و کارها در برابر تهدیدات سایبری از جمله باج افزارها، روت‌کیت‌ها، جاسوس افزارها، ویروس‌ها، بدافزارها، کی لاگرها، وب‌سایت‌های فیشینگ، مخرب‌های داده‌ها و وب سایت‌های آلوده محافظت می‌کند.

درباره وودافون (VODAFONE)

کمپانی مخابراتی Vodafone در سال 1991 ( 27 سال پیش ) تاسیس شده است. دفتر مرکزی شرکت وودافون در شهر لندن کشور انگلستان است و حدود 112 هزار کارمند در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

تعداد مشترکان سرویس‌های موبایل این شرکت در سال 2017 حدود 350 میلیون نفر بوده است. سرویس‌های وودافون در کشورهای مصر، کویت، قطر، غنا، امارات، لیبی، کامرون، نیوزیلند، استرالیا، فیجی، ژاپن، هند، آفریقای جنوبی، انگلیستان، ایتالیا، اسپانیا و آمریکا ارائه می‌شود.

منبع : شرکت دورانتاش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]