اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276328212

 لایسنس رایگان ایست به مناسبت افتتاح سایت رسمی Node32.ir ارائه می شود

لایسنس رایگان 90 روز اینترنت سیکوریتی ایست

کد: 13961024276328212

https://goo.gl/DTJxZe

، تهران , (اخبار رسمی):  لایسنس رایگان ایست به مناسبت افتتاح سایت رسمی Node32.ir از 1396/10/10 آغاز و تا اتمام لایسنس ادامه دارد.

لایسنس رایگان 90 روز اینترنت سیکوریتی ایست
لایسنس رایگان 90 روز اینترنت سیکوریتی ایست

اینترنت سیکوریتی یکی از جدیدترین محصولات شرکت «Eset» است که این نسخه از آن برای فروش در ایران، به‌صورت یک‌کاربره و مدت‌زمان یک‌ساله عرضه شده است

به گزارش روابط عمومی پدیده سافت؛ جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه‌ی محصولات این شرکت با عنوان جشنواره‌ی لایسنس رایگان ایست به مناسبت افتتاح سایت رسمی Node32.ir و در دوره‌ی زمانی به مدت نامحدود برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند اینترنت سیکوریتی ایست Eset Internet Security 11 را از طریق لینک به صورت آنلاین دریافت لایسنس رایگان و با 100 تخفیف تهیه کنند.

 شرکت پدیده سافت مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه‌ی اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: نمایندگی رسمی شرکت ESET و Kaspersky در ایران، اولین سیستم همکاری در فروش در زمینه‌ی محصولات کاربردی و آنتی ویروس را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پدیده سافت جواز ایران

شرکت پدیده سال در سال 1385 بعنوان یک شرکت پیشرو در حوزه صنعت IT با هدف ایجاد بستری مناسب و بازاری نوین و هماهنگ در زمینه نرم افزارهای اورجینال(تخصصی و عمومی) تاسیس گردید. این شرکت بعنوان اولین مجری طرح امنیت نرم افزار و معتبرترین وارد کننده محصولات نرم افزاری کمپانی های معتبر جهان در خدمت جامعه انفورماتیک کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]