اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276577348

کسب درآمد از اپلیکیشن

کد: 13961026276577348

https://goo.gl/oysPHN

، بندر عباس , (اخبار رسمی): در این آموزش  یاد می‌گیرید بدون دانش برنامه نویسی با ساخت کتاب اندروید و انتشار و فروش آن درآمد میلیونی در ماه به دست بیاورید. فروش آن درآمد میلیونی در ماه بدست بیاورید.

کسب درآمد از اپلیکیشن
کسب درآمد از اپلیکیشن

در این آموزش  یاد می‌گیرید بدون دانش برنامه نویسی با ساخت کتاب اندروید و انتشار و فروش آن درآمد میلیونی در ماه بدست بیاورید.

در حال حاضر کسب درآمد از طریق  ساخت اپلکیشن‌های تلفن همراه و ساخت کتاب اندروید یکی از بهترین و پر طرفدار‌ترین حوزه‌های کسب درآمد و ثروت در ایران و جهان است. افراد بسیار زیادی هستند که با نوشتن یک اپلکیشن یا کتاب الکترونیکی نسخه اندروید ماهیانه درآمد‌های چند صد هزار تومانی و گاها چند میلیون تومانی از این طریق بدست می‌آورند.

شاید برای شما یا بسیاری از افراد دیگر این سوال پیش بیاید که بگوید: من که اصلا با برنامه نویسی آشنایی ندارم و بسیاری از این قبیل سوالات! اما من در پکیج کسب ثروت از طریق ساخت اپلکیشن به شما یاد می‌دهم که چگونه بدون دانش برنامه نویسی بتوانید در کمتر از یک روز اپلکیشن و کتاب اندروید خودتان را بسازید و یاد می‌گیرید که با چگونه با انتشار و فروش آن در آمد بسیار بالایی بدست بیاورید و شما واقعا از این روش شگفت زده می‌شوید!

دوست عزیز شما هم در زمینه‌ی تخصصی خودتان که در آن علاقه، مهارت و تخصص دارید می‌توانید یک کتاب اندروید بنویسید و نیاز‌های کاربران را بر طرف کنید و از این طریق در آمد بسیار بالایی داشته باشید. مثلا : شما کارشناس تغذیه هستید و قطعا در حوزه‌ی کاری خودتان تخصص و مهارت دارید؛ شما می‌توانید با مطالعه و تحقیق اطلاعات‌تان را بیشتر کنید و یک کتاب اندروید در زمینه لاغری بنویسید  و قطعا افراد زیادی هستند که دوست دارند روش‌هایی را یاد بگیرند تا لاغر شوند و لاغر بمانند. شما می‌توانید نام کتاب اندرویدتان را «چگونه در عرض ۲۱ روز لاغر شوید و لاغر بمانید» بگذارید و با انتشار و فروش آن در کافه بازار و فروشگاه‌های اندروید درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه فایل لیمون

وب سایت لیمون ارائه دهنده فایل های مجازی محصولات این فروشگاه عبارت است از آیکن های گرافیکی -قالب های آماده جو آپ-(قالب های joapp نرم افزار ساخت اپلیکیشن موبایل بدون برنامه نویسی )-فایل های آماده اکسل- ورد - پاور پونت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]