اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281187348

تخفیف های ویژه وب سایت لیمون به مناسبت دهه فجر

کد: 13961119281187348

https://goo.gl/FeXtvb

، بندر عباس , (اخبار رسمی): فروش ویژه انواع قالب‌های جو آپ joapp با موضوعات مختلف از وب سایت لیمون به مناسبت دهه مبارک فجر با تخفیف باور نکردنی و ویژه شروع شد.

تخفیف های ویژه وب سایت لیمون به مناسبت دهه فجر
قالب آماده جو آپ joapp

انواع قالب های جوآپ joapp ویژه اپلکیشن‌های joapp با موضوعات آشپزی‌، داستان و قصه قالب‌های دفاع مقدس قالب‌های موفقیت از وب سایت لیمون در این فروش ویژه عرضه شده است

وب سایت لیمون در زمینه طراحی انواع فایل‌های گرافیکی، فایل‌های آماده فتوشاپ، انواع قالب‌های اپلکیشن جوآپ joapp طراحی و ساخت انواع بنر و طراحی گرافیک فعالیت می‌کند و بهترین و با کیفیت‌ترین فایل‌های گرافیکی را متناسب با نیاز‌های مدیران وب سایت‌های کسب و کارهای اینترنتی تولید می‌کند تا به رشد کسب و کارها کمک شایانی کند.

هادی مرادی قلعه قاضی، مشاور و مدیر بازاریابی اینترنتی وب سایت لیمون گفت: وب سایت لیمون یکی از وب سایت‌هایی است که بهترین و با کیفیت‌ترین فایل‌های گرافیکی و فتوشاپ و فایل‌های لایه باز و انواع قالب‌های جوآپ joapp در زمنیه‌های مختلف و با موضوعات مختلف طراحی و تولید می‌کند.

هادی مرادی افزود: وب سایت لیمون یکی از وب سایت‌هایی است که در جهت طراحی و تولید انواع فایل‌های گرافیکی متناسب با موضوعات وب سایت‌های کسب و کارهای اینترنتی فعالی می‌کند و آماده همکاری با انواع سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی است.

ماموریت  لیمون:

مرادی به نقل از مدیر وب سایت لیمون گفت: ما عاشق طراحی گرافیک، طراحی اپلکیشن، طراحی آیکن، و فتوشاپ هستیم و همیشه برای رفع نیاز کاربران بهترین طرح‌های گرافیکی را طراحی و در اختیار کاربران قرار می‌دهیم.

چشم انداز لیمون:

هدف ما طراحی بهترین طرح‌های گرافیکی متناسب با نیاز‌های تمامی‌ افراد است تا خدمات خوبی را بتوانیم به آنها ارائه دهیم.

محصولات وب سایت لیمون مناسب تمامی‌ افرادی است و همه به راحتی می‌توانند تصاویر گرافیکی و لایه باز فتوشاپ را متناسب با نیازهای کاربران طراحی و تولید می‌کند.

محصولات وب سایت لیمون به شرح زیر است:

دانلود انواع آیکون‌های آماده

انواع قالب‌های اپلکیشن جوآپ joapp

انواع فایل‌های لایه باز فتوشاپ

برای تهیه انواع فایل‌های گرافیکی و فتوشاپ از وب سایت لیمون مراجعه و به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه فایل لیمون

وب سایت لیمون ارائه دهنده فایل های مجازی محصولات این فروشگاه عبارت است از آیکن های گرافیکی -قالب های آماده جو آپ-(قالب های joapp نرم افزار ساخت اپلیکیشن موبایل بدون برنامه نویسی )-فایل های آماده اکسل- ورد - پاور پونت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]