اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276698223

گزارش تحلیلی تصویری از کانال های حوزه آژانس ها و خدمات هواپیمایی در تلگرام

تاثیر فیلترینگ تلگرام بر آژانس های هواپیمایی و صنعت گردشگری چه بود؟

کد: 13961026276698223

https://goo.gl/NdKL9s

، تهران , (اخبار رسمی): آژانس‌های مسافرتی و گردشگری، کسب و کارهایی هستند که بستر تلگرام را برای توسعه کسب و کار خود به عنوان مهم‌ترین کانال بازاریابی و فروش انتخاب کرده‌اند. فیلترینگ تلگرام باعث شد تا مخاطبان آنها ریزش و طبیعتا فروش خدمات به میزان زیادی کاهش پیدا کند. راوی در این گزارش به بررسی عملکرد این حوزه پرداخته است.

تاثیر فیلترینگ  تلگرام بر آژانس های هواپیمایی و صنعت گردشگری  چه بود؟
تاثیر فیلترینگ تلگرام بر آژانس های هواپیمایی و صنعت گردشگری چه بود؟

فیلترینگ تلگرام باعث شد تا مخاطبان آژانس‌های هواپیمایی در تلگرام، 64% ریزش کند

تلگرام در کمتر از سه سال تبدیل به یکی از بازارهای مهم رسانه‌های اجتماعی در ایران شد و بسیاری از کسب و کارها برای تعامل بیشتر با مخاطبان و همچنین افزایش فروش محصولات و خدمات خود، بستر تلگرام را به عنوان یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی خود انتخاب کردند؛ اما با فیلترینگ تلگرام، مخاطبان این کسب و کارها کاهش پیدا کرد و در نتیجه فروش به میزان قابل توجهی افت داشت.

آژانس‌های مسافرتی و گردشگری، به عنوان یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در تلگرام نیز دچار این ریزش مخاطبان شدند و در نتیجه کاهش قابل توجه فروش را تجربه کرده‌اند. اما این میزان کاهش مخاطبان چه میزان بوده است؟

راوی با استفاده از روش‌های هوشمند تحلیل شبکه‌های اجتماعی، گزارش بازتاب آژانس‌های هواپیمایی در تلگرام با بررسی جامعه آماری مشتمل بر 300 کانال فعال در این حوزه را تهیه و در آن تاثیر فیلترینگ تلگرام را بررسی کرده است که نتیجه آن ریزش 64 درصدی مخاطبان کانال‌ها بوده است.

برای بررسی تکمیلی، راوی گزارش تصویری را در ادامه ارائه می‌کند.

تاثیر فیلترینگ  تلگرام بر آژانس های هواپیمایی و صنعت گردشگری  چه بود؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راوی

راوی تحلیلگر هوشمند شبکه های اجتماعی است که بر پایه الگوریتم های هوش مصنوعی پیاده سازی شده است. کاربران راوی میتوانند تمام اطلاعات مربوط به میزان فعالیت خود در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و بازخورد مخاطبان خود را در لحظه رصد کنند و با استفاده از راه کار های هوشمند راوی و گزارشات تحلیلی بیشترین بازدهی را در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]