اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276706531

محصول تازه تن ورز رونمایی شد؛

تنها کتابی که درباره حرکات و تمرینات بدنسازی نیاز دارید

کد: 13961026276706531

https://goo.gl/PFotR2

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه‌ی تن ورز با نام کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی در وب‌سایت تن ورز رونمایی و به بازار عرضه شد.

اولین، آخرین و تنها کتابی که درباره حرکات و تمرینات بدنسازی نیاز دارید!
تنها کتابی که درباره حرکات و تمرینات بدنسازی نیاز دارید

پس از خرید کتاب راهنمای حرکات بدنسازی و با دریافت کوپن تخفیف، با یک‌ بار خرید از سایت و تخفیفی که با این کوپن دریافت می‌کنید، عملا مبلغ کتاب برای شما رایگان خواهد شد

به گزارش روابط عمومی تن ورز، دی‌ماه 96 وب‌سایت تن ورز میزبان رونمایی از جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه‌ی بدنسازی و تناسب‌اندام  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دریافت رایگان ویرایش‌های جدید کتاب، پشتیبانی رایگان برای سوالات احتمالی، هدایای جانبی و ... را ارائه کند تا این محصول تازه یک پکیج بسیار جامع را برای ورزشکاران و به خصوص بدنسازان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی دارای محاسنی اعم از الکترونیکی بودن است که با توجه به این موضوع، ورزشکار می‌تواند همیشه در ابزاراهای خود (مثل تلفن همراه و تبلت) آن را همراه خود داشته باشد و در باشگاه یا منزل به آن مراجعه کند.

سید امیرحسین اخوت، مدیرعامل تن ورز تولید این محصول را نتیجه 9 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: جمع‌آوری محتوا، ترجمه، ویرایش و صفحه‌آرایی برای تولید این محصول از ابتدای امسال آغاز و دی‌ماه امسال آماده رونمایی شد. علت طولانی شدن فرآیند نهایی‌سازی کتاب، حساسیت زیاد در ویرایش محتوایی و فنی اثر بود، به همین دلیل محتوا و تصاویر کتاب توسط چندین ورزشکار و مربی حرفه‌ای بازبینی و اصلاح شده است.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را دی‌ماه 96 اعلام و ادامه داد:  این کتاب چیزی فراتر از یک کتاب عادی است. این کتاب یک مرجع کامل صفر تا صد برای آموزش حرکات بدنسازی و ورزشی به شکل تصویری است که به دلیل الکترونیکی بودن آن، می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید.

این دقیقا همان مرجعی است که بسیار از مشتریان و مخاطبان تن ورز، همیشه از مربیان ما درخواست می‌کردند. تمام اطلاعات، نکات ضروری، توضیحات ترجمه شده به فارسی و عکس‌های شروع و پایان حرکات و تمرینات بدنسازی را از جدیدترین و معتبرترین منابع بین‌المللی در یک کتاب گردآوری کرده‌ایم تا برای همیشه، خیال ورزشکاران عزیز راحت باشد. شما چه ورزشکار حرفه‌ای هستید و چه آماتور، چه مربی هستید چه شاگرد، این مرجع آموزشی برای شما کاملا کاربردی است.

برای خریدارن این کتاب، هدایایی نیز در نظر گرفته شده است. برای مثال کوپن تخفیف خرید از سایت تن ورز. علاقمندان پس از خرید کتاب راهنمای حرکات بدنسازی و با دریافت این کوپن تخفیف، با یک‌ بار خرید از سایت و تخفیفی که با این کوپن دریافت می‌کنند، عملا مبلغ کتاب برای ایشان رایگان خواهد شد.

علاقمندان و ورزشکاران عزیز می‌توانند برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و محتوای داخل کتاب، به نشانی زیر مراجعه نمایند:

https://goo.gl/kbcYxE

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تن ورز

* تنها مرکز رسمی و تخصصی ارائه‌دهنده برنامه تمرینی و رژیم غذایی به ورزشکاران رشته‌های مختلف * تنها وب سایت رسمی و تخصصی ارائه‌دهنده مکمل‌های غذایی و بدنسازی مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت * تن ورز، دارای مجوز از وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) و وزارت صنعت، معدن و تجارت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش