اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961102277958193

کلوپ مهندسی سه بعدی

وب‌سایت آموزش رایگان نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک

کد: 13961102277958193

https://goo.gl/8mbMPX

، مشهد , (اخبار رسمی): وبسایت (کلوپ آموزش نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی) که با نام 3DEngineer فعالیت می‌کند، به عنوان سایتی مرجع در زمینه‌ی آموزش نرم افزارهای مهندسی سعی دارد با حرفه‌ای‌ترین آموزش‌ها در سبک و محتوای آموزشی، بهترین خدمات را به ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های آموزشی به دانشجویان و مهندسین ارائه دهد.

وب سایت آموزش رایگان نرم افزارهای مهندسی مکانیک
آموزش رایگان نرم افزارهای مهندسی مکانیک و طراحی

کلوپ آموزش نرم افزارهای طراحی سه بعدی؛ ارائه کننده فیلم‌های آموزشی رایگان در حوزه نرم افزارهای طراحی است

وبسایت (کلوپ آموزش نرم افزارهای طراحی سه بعدی) که با نام (3DEngineer) فعالیت می‌کند ، به عنوان سایتی مرجع در زمینه آموزش نرم افزارهای مهندسی سعی دارد با حرفه‌ای‌ترین آموزش‌ها در سبک و محتوای آموزشی، بهترین خدمات را به ساده ترین و در دسترس ترین روش‌های آموزشی به دانشجویان و مهندسین ارائه دهد.

بخش‌های مختلف این وب سایت شامل موارد زیر است:

مقالات آموزشی

در این سایت کابران با انواع مقالات آموزشی مواجه خواهند شد. این مقالات می‌تواند در مورد یک دستورالعمل از یک نرم‌افزار باشدکه نحوه عملکرد آن دستور را توضیح می‌دهد یا می‌تواند یک نکته یا خصوصیت ویژه یک نرم‌افزار باشد که در مورد آن به طور کامل شرح داده می‌شود و مقالات بر مبنای نوع نرم افزار دسته‌بندی شده‌اند.

مدل‌های سه‌بعدی

معمولا در طراحی مدل‌های صنعتی با معضلی مواجه هستیم که وقتی یک مدل را در یک نرم افزار طراحی فراخوانی می‌کنیم مدل به طور ناقص می‌باشد. در این بخش سعی شده مدل‌هایی از قطعات صنعتی که در نرم‌افزارهای طراحی صنعتی اجرا شده‌اند را قرار دهیم تا کاربر بتواند به راحتی دانلود کرده و در نرم‌افزار مورد نظر اجرا کند.

پروژه‌های کاربردی

یکی از معضلات قشر دانشجو و مهندسین برای آموزش نرم‌افزار کمبود منابع تصویری پروژه محور است. در این بخش کاربر می‌تواند به طور رایگان انواع فیلم‌های طراحی قطعات مختلف در نرم‌افزارهای مهندسی را به طور رایگان دانلود کند.

تمرینات کاربردی

در این بخش کاربر با انواع تمرینات مختلف در طراحی قطعات آشنا می‌شود از طرح‌های دوبعدی تا طرح‌های سه‌بعدی و نقشه‌های گوناگون در این بخش قرار داده شده تا کاربر بتواند از این نقشه‌ها در روند آموزش خود بهره بگیرد.

مکانیزم‌ها

معمولا برای طراحی قطعات و ماشین آلات دانشجویان و مهندسین نیاز به ایده و خلاقیت دارند. در این بخش انواع گوناگونی از مکانیزم‌های صنعتی را به طور رایگان قرار داده‌ایم تا بتوانند با الگوبرداری از این مکانیزم‌ها در روند طراحی خود کمک بگیرند.

مجموعه‌های آموزشی

در این قسمت کاربر می‌تواند به تمام مجموعه‌هایی که به زبان فارسی منتشر شده دسترسی داشته باشد. اطلاعات مجموعه‌ها و نمونه فیلم‌ها ارائه شده تا اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار دهد.

فعالیت اصلی سایت “3DEngineer” در حوزه‌ی آموزش نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک و نرم‌افزارهای گرافیکی و بارگذاری دوره‌های آموزشی با ارائه مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای است، به همین منظور این سایت در زمینه نرم افزارهای زیر فعالیت می‌کند:

CATIA

SolidWorks

NX

Inventor

PDMS

ProEngineer

Abaqus

Ansys

Adams

Powermill

Photoshop

و....

از آنجایی که هر کدام از این نرم‌افزارها در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، سایت(3DEngineer) تصمیم گرفته است تا در زمینه‌های زیر مجموعه‌های مختلفی ارائه کند:

  •  نقشه‌کشی و مدلینگ
  •  مهندسی معکوس
  •  ابرنقاط
  •  انیمیشن و متحرک سازی
  •  رندر و گرافیکی کردن مدل‌ها
  •  ماشین کاری
  •  تحلیل مکانیزم

تلاش ما در این جهت است که تمام دانشجویان و مهندسین و همچنین علاقمندان به طراحی بدون در نظر گرفتن بعد مسافت و کاهش در هزینه‌های آموزش بتوانند نرم افزار مورد نیاز و علاقه‌ی خود را فراگرفته و کسب تخصص کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزارهای مهندسی سه بعدی

مرکز آموزش نرم افزار های طراحی سه بعدی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش