اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961103278208205

سامانه ثبت نوبت در مراکز تست مخازن CNG (هیدرواستاتیک) راه اندازی شد

کد: 13961103278208205

https://goo.gl/jszBm1

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه سراسری ثبت نام در مراکز مجاز تست مخازن CNG (هیدرواستاتیک) به نشانی www.cngazmoon.com راه اندازی شد. این سامانه باتوجه به اجباری بودن تست هیدرواستاتیک مخازن CNG خودروها برای دریافت معاینه فنی و اهمیت بازرسی دوره‌ای این مخازن طبق استاندارد ملی 9426 و 6792 ایجاد شده است.

سامانه ثبت نوبت در مراکز تست مخازن CNG (هیدرواستاتیک) راه اندازی شد
با تست به موقع مخازن cng از حوادث احتمالی جلوگیری کنید

جهت جلوگیری از اتلاف وقت خود و دیگران در مراکز تست هیدرواستاتیک، قبل از مراجعه حضوری به هر کدام از مراکز تست فعال در کشور از طریق سامانه www.cngazmoon.com نوبت بگیرید

سامانه سراسری مراکز مجاز تست مخازن CNG جهت ثبت نام  تست هیدرواستاتیک مخازن CNG به نشانی www.cngazmoon.com راه اندازی شد.

باتوجه به اجباری بودن تست هیدرواستاتیک مخازن CNG خودروها برای دریافت معاینه فنی و اهمیت بازرسی دوره ای این مخازن طبق استاندارد ملی 9426 و 6792، سامانه اینترنتی cngazmoon.com راه اندازی گردید تا علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت هموطنان در مراکز تست از سو استفاده مراکز غیر مجاز جلوگیری به عمل آورد.

کلیه مالکین خودروهای دوگانه‌سوز که ملزم به دریافت برچسب تست هیدرواستاتیک هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی cngazmoon.com آدرس مراکز مجاز تست در هر شهری را مشاهده و به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.

ضمنا کلیه مراکز معرفی شده در سامانه دارای گواهینامه استاندارد ۶۷۹۲ و ۹۴۲۶ بوده  و علاوه بر صدور تائیدیه تست هیدرو استاتیک در سامانه سیمفا، برچسب استاندارد ۹۴۲۶  مورد تایید جایگاههای CNG  جهت نصب بر روی مخزن تحویل می‌شود.

همچنین امکان استعلام برچسب و گواهی سیمفا از طریق این سامانه وجود دارد و  مراحل انجام کار تست از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://cngazmoon.com  مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه تست هیدرواستاتیک

سامانه رسمی پذیرش و استعلام آزمون هیدرواستاتیک مخازن CNG

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]