اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961103278228269

توسط نوپاهاب ارائه شد:

نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران در «نوپاگراف»

کد: 13961103278228269

https://goo.gl/LxXEw1

، تهران , (اخبار رسمی): «نوپاگراف» به عنوان نخستین گراف آنلاین ارتباطات استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ایران، توسط «نوپاهاب» و با حضور شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در کارخانه نوآوری رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

 ۸ ویژگی‌های متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران
۸ ویژگی‌های متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران

در «نوپاگراف» امکان جست‌وجوی نام استارت‌آپ، سرمایه‌گذار یا شتاب‌دهنده و سایر بازیگران زیست‌بوم استارت‌آپی ایران وجود دارد و کاربر می‌تواند ارتباطات سوژه مورد نظر خود را به شکل تصویری مشاهده کند.

نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد. 

«نوپاگراف» که هم‌اکنون از طریق نشانی اینترنتی https://nopahub.com/nopagraph قابل مشاهده است، کامل‌ترین تصویر بیانگر ارتباطات درون زیست‌بوم استارت‌آپی ایران به همراه نام و لوگو به حساب می‌آید. همچنین در این نمودار تصویری بی‌نظیر، امکان مشاهده اطلاعات تکمیلی هر استارت‌آپ، یا سرمایه‌گذار وجود دارد. برای همین منظور، کاربر می‌تواند با دبل‌کلیک روی هر لوگو به صفحه اختصاصی آن استارت‌آپ در وب‌سایت نوپاهاب رفته و اطلاعات کامل‌تری را درباره آن مشاهده کند.

همچنین فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی کشور و سایر کاربران می‌توانند برای اضافه کردن اطلاعات به «نوپاگراف» از طریق ابزار جانبی تعبیه شده در نوپاگراف، پس از ورود، اطلاعات خود را مستقیما اضافه کنند؛ لازم به ذکر است اطلاعات وارده پیش از نمایش نیازمند بررسی توسط نوپاهاب خواهد بود.

در «نوپاگراف» امکان جست‌وجوی نام استارت‌آپ، سرمایه‌گذار یا شتاب‌دهنده و سایر بازیگران زیست‌بوم استارت‌آپی ایران نیز وجود دارد و کاربر از این طریق می‌تواند ارتباطات سوژه مورد نظر خود را به شکل تصویری مشاهده کند.

«نوپاگراف» نسبت به نمودارهای مشابه غیر زنده و پوسترهای اطلاعات ارتباطات استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران که پیش از این منتشر شده‌اند، اطلاعات بیشتر و کامل‌تری را نمایش می‌دهد و در برابر آن‌ها ویژگی‌های برجسته دیگری دارد.

در این گراف آنلاین و زنده به دلیل همین تفاوت‌ها، مخاطب به راحتی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان جست‌وجوی بصری، امکان اضافه‌کردن سریع‌تر اطلاعات و خوداظهاری آنلاین، بروزرسانی مستمر و دائمی، کامل بودن نام و مشخصات عناصر و دسترسی آسان به اطلاعات تکمیلی عناصر گراف، اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای مشاهده این گراف تصویری زنده از زیست بوم استارتاپی ایران می‌توانند به بخش نوپاگراف در سایت نوپاهاب به آدرس  https://nopahub.com/nopagraph مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوپاهاب

نوپاهاب با هدف ایجاد ارتباط موثر و فرصت‌سازی در زمینه ارتباط میان استارتاپ‌ها با باقی اعضای زیست‌بوم نظیر صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتابدهنده‌ها، فضاهای کار مشترک، انجل گروپ‌ها و افراد موثر است. تمرکز نوپاهاب بر روی امکان جستجوی موثر و ساخت زیرساخت تعاملی با افراد و اعضای زیست‌بوم، مدیریت پروسه‌های بررسی، جذب و پذیرش برای صندوق‌ها و شتاب‌دهنده‌هاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]