کد: 13961105278637789

۳ سوت جابز، فراتر از یک استارتاپ

کد: 13961105278637789

https://goo.gl/h8qGgV

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه ۳سوت جابز با مشاهده عدم کارایی سیستم های موجود استخدامی در کشور و توجه به کاستی‌های هرکدام، طراحی و پیاده‌سازی شد. در یک فرآیند حرفه‌ای استارتاپی، ۳سوت جابز از یک ایده تبدیل به سامانه‌ای کارا شد و اکنون تمام اهتمام خود را برای پر کردن خلاء‌های پیش روی فرآیند کاریابی در کشور خواهد کرد.

۳ سوت جابز، فراتر از یک استارتاپ
۳ سوت جابز، فراتر از یک استارتاپ

مردی ۴۰ ساله است. به همراه همسر و دو فرزند نوجوان خود در یکی از کوچه‌های خیابان جمهوری زندگی می‌گذراند. ۷ ماه است که از محل کار قبلی خود اخراج شده است. صبح‌ها کت و شلوار مشکلی رنگ و رو رفته خود را به تن می‌کند، کیف دستی خود را برمی‌دارد و از خانه خارج می‌شود؛ اما مقصدش پارک خیابان حافظ است. از دکه‌ی سر خیابان نیازمندی‌های همشهری، یک پاکت سیگار و یک شارژ ایرانسل ۵ هزار تومانی می‌خرد و به مسیرش ادامه می‌دهد.

نگاهی به ساعتش می‌اندازد، برای تماس گرفتن زود است. آگهی‌های بخش حسابداری را چندبار مرور می‌کند. حسابداری را در حجره‌ی پدرش یاد گرفت و ۱۰ سال هم در کارخانه‌ای در اشتهارد تنخواه‌داری می‌کرد. سواد دانشگاهی ندارد؛ اما از پس کارش بر می‌آمد تا این که کارخانه تعطیل شد.

دوباره نگاهی به ساعتش می‌اندازد، ۱۰ صبح است. از اول لیست شروع به تماس گرفتن می‌کند. اولین شماره را یک خانم بی حوصله جواب می‌دهد.

–رزومه‌تون رو برای ما ایمیل کنید.

سعی می‌کند از سابقه‌ی کار خود برای او توضیح دهد، اما گوشش بدهکار نیست. چند بار تلاش کرده بود رزومه‌ای برای خود دست و پا کند؛ اما هربار بیشتر از یک خط نمی‌شد. از دومی‌ و سومی‌هم همین را می‌شنود. چهارمی‌آقایی خوش صحبت است. از اوضاع زندگی و کار قبلی می‌پرسد؛ اما وقتی صحبت‌های او را هم می‌شنود کمی‌جا می‌خورد:

-آقا ما ۱ میلیون و ۲۰۰ بیشتر نمی‌تونیم حقوق بدیم. فکر نکنم به کارت بیاد.

بعدی و بعدی و بعدی هم به دلیلی دست به سرش می‌کنند و این اتفاقات ۷ ماه است که هر روز و هر روز تکرار می‌شود. نگاهی به پاکت سیگارش می‌اندازد. دو نخ باقیمانده را پشت سرهم می‌کشد و با اندوه بی پایانش به سمت خانه حرکت می‌کند.

این داستان، وضعیت زندگی کنونی میلیون‌ها نفر از افراد جامعه ما را به شکلی تداعی می‌کند. محیط ارتباطی در کشور به سرعت در حال تغییر است و نیازمند راهکاری برای ایجاد بسترهای ارتباطی سریع، آسان و کم هزینه برای اقشار مختلف و ایجاد عدالت در دسترسی افراد به فرصت‌ها و امکانات است. ارتباطات سنتی مانند تماس تلفنی، ارسال رزومه و مصاحبه‌های طولانی، در شرایط کنونی بازدهی لازم را نخواهد داشت و ارائه یک راه حل برای برون رفت از این بن بست بوجود آمده در بازار کار کشورمان دغدغه‌‌ای قابل توجه و تأمل است.

با گسترش بهت برانگیز اینترنت و هوش مصنوعی، زیرساخت‌ها برای ایجاد تحولات انقلابی در تمامی‌ عرصه‌ها بوجود آمده است و همچون تمامی‌ ملل پیشرفته که سال‌های قبل این تحولات را آغازکرده‌اند، کشور ما نیز نیازمند راهکار‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین برای حل معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود است.

سامانه‌ی استخدامی‌۳ سوت جابز از همان آغاز با هدف ایجاد بستر مناسب ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان و با تمرکز بر موفق‌ترین روش‌های روز دنیا بعد از ماه‌ها تلاش تیمی‌ خستگی ناپذیر متشکل از جوانان مستعد این مرز و بوم پا به عرصه وجود نهاد. این سامانه با طراحی متناسب با نیاز روز جامعه ما و مبتنی بر پلتفرمی‌ حرفه‌ای و کارا بر ۳ بستر اپلیکیشن اندروید، اپلیکیشن iOS و وبسایت، از همان آغاز با استقبال مناسبی از طرف کارجویان و کارفرمایان در تمامی‌صنوف و زمینه‌های شغلی قرار گرفت.

۳ سوت جابز تنها یک استارتاپ نیست، راه حلی است برای مشکلات متعدد پیش روی کارجویان و کارفرمایان و در سطح بالاتر، برای مشکلات عمده‌ی کشور از قبیل بیکاری، نرخ رشد اقتصادی، طلاق، فقر و مانند این‌ها. ما معتقدیم که با ایجاد عدالت در دستیابی افراد به فرصت‌های شغلی موجود و کمک به شناخت و ارتباط دو طرف، کاری فرا تر از یک کسب و کار اینترنتی و یک استارتاپ خدماتی صورت داده‌ایم و این مهم را در رسالت‌های اجتماعی خود احساس کرده و جامه عمل پوشانده‌ایم.

در ۳ سوت جابز، کارجویان به راحتی و در زمان کوتاهی اطلاعات خود را در فرآیندی مرحله به مرحله و به آسانی درج می‌‌کند و دیگر نیازی به بارگذاری و ارسال رزومه به روش سنتی و صرف وقت توسط کارفرما برای مطالعه و بررسی آن وجود ندارد. از طرف دیگر کارفرما نیز در یک فرآیند مشابه ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای احراز پست مورد نظر خود را وارد می‌کند تا الگوریتم هوشمند ۳ سوت جابز براساس اطلاعات دو طرف نزدیک‌ترین گزینه‌ها را بیابد و پل ارتباطی لازم را از طریق نمایش هوشمند گزینه‌ها و در صورت تمایل طرفین، گفت و گوی آنلاین ایجاد کند.

تمامی‌ مراحل ذکر شده با در نظر گرفتن تمامی‌ سطوح جامعه و با هدف ایجاد پلتفرمی‌ برای تمامی‌ افراد و اقشار طراحی شده است و خوشبختانه تا به امروز که این متن در حال نگارش است، بازخوردی خلاف این مهم دریافت نشده است.

امید تیم ۳ سوت جابز این است که با نوآوری و خلاقیت، در کنار دانش و تکنولوژی بتواند مهم‌ترین مشکل پیش روی کشور عزیزمان ایران، یعنی بیکاری را تا آنجا ممکن است، مرتفع کند و بهترین فرصت شغلی را برای هر فرد، متناسب با توانایی هایش، در دسترس قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

۳سوت جابز

سایت کاریابی