کد: 13970511309347789

گفت‌وگو با علیرضا چراغزاده یکی از بنیانگذاران سه سوت جابز در نمایشگاه الکامپ97

سه سوت جابز، سامانه فعال استخدامی در ایران

کد: 13970511309347789

https://goo.gl/CC7ECA

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ سه سوت جابز با هدف تسهیل فرآیند استخدام از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجو و کارفرما شروع به کار کرده است. در ادامه مصاحبه با علیرضا چراغزاده در خصوص این استارتاپ در نمایشگاه الکامپ97 را خواهید خواند.

سه سوت جابز، سامانه فعال استخدامی در ایران
سه سوت جابز، سامانه فعال استخدامی در ایران

علیرضا چراغزاده یکی از بنیانگذاران اپلیکیشن سه سوت جابز در توضیح هدف و کارکرد این استارتاپ گفت: هدف این استارتاب تسهیل فرآیند استخدام از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجو و کارفرما است. در سه سوت جابز مدل به این شکل است که بعد از اینکه افراد اطلاعات خودشان را شامل مهارتهای‌شان، زمینه شغلی‌شان، سوابق کاری و حقوق درخواستی و همچنین اطلاعات دیگر را وارد کردند، سامانه ما از طریق اندروید هوشمندی که برنامه‌ریزی شده فرصت‌های شغلی که متناسب با درخواست است را به آنها پیشنهاد می‌دهد. چناچه تمایل داشته باشند می‌توانند به سامانه اعلام کنند که ما این فرصت شغلی مورد پسندمان است. کارفرما نیز طی یک فرایند مشابه فرصت شغلی خود را ثبت کرده و به محض قرار گرفتن رزومه مطابق با شرایط خاص خودشان به آنها نمایش می‌دهیم. در صورتی که هر کدام از رزومه‌ها را بپسندد در یک فرآیند دو طرفه، طرفین تمایل خود را به همکاری اعلام کنند، می‌توانند داخل سامانه به صورت دو طرفه گفتگوی آنلاین به صورت چت داشته باشند. شماره تلفن و اطلاعات کارجو در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: نه ماه از شروع فعالیت ما می‌گذرد و در این مدت نزدیک به 90 هزار کاربر داخل سامانه ما ثبت نام کرده‌اند که شامل 83 هزار کارجو و بیش از هفت هزار کارفرما است.

او در خصوص هدف سه سوت جابز از شرکت در الکامپ گفت: یکی از اهداف ما، معرفی برندمان به اقشار مختلف جامعه بود که خدا را شکر به هدفمان دست پیدا کردیم و افراد مختلف با برند ما آشنا شدند. دومین هدف ما آشنایی با کسب و کارهای اینترنتی مختلف بود، برای اینکه در موارد مختلف از سرویس‌ها، کمک‌ها و همکاری‌های بین استارتاپی و چه غیر استارت‌آپی آشنا شویم تا بعدا با آنها تعامل داشته باشیم که خدا را شکر به این هدف هم تا حد زیادی رسیدیم. 

هدف سوم آشنایی با اکوسیستم سرمایه‌گذاری بود که در الکامپ شرکت کرده بودند. جز چند غرفه که خودشان در غرفه‌های مختلف را می‌گشتند. از سرمایه‌گذارهای مختلف در این زمینه ما چند جلسه داشتیم که از شرکت‌های مختلف آمدند و صحبت کردیم. در کل هدف‌های ما برای نمایشگاه همین موارد بود که خدا را شکر تا حدود زیادی موفق بودیم.

چراغزاده درباره راه‌های ارتباطی سامانه سه سوت جابز گفت: راه‌های ارتباطی شامل دانلود اپلکیشن اندروید که از مارکت کافه بازار و گوگل و همچنین دانلود اپلیکیشن ios که از طریق مارکت سیب اپ به صورت رایگان است قابل دسترسی است. به علاوه این دو راه، راه سومی نیز وجود دارد که ازطریق وب‌سایت به آدرس 3sootjobs.com تمام سرویس‌های ما قابل دسترسی است و کاربرها می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

۳سوت جابز

سایت کاریابی