اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108279047247

تعیین سطح رایگان از تاریخ 9بهمن تا 20اسفند به میزبانی ایران آیلتس برگزار می شود

برگزاری تعیین سطح رایگان برای متقاضیان آزمون آیلتس

کد: 13961108279047247

https://goo.gl/RVKX6u

، تهران , (اخبار رسمی): تعیین سطح رایگان جهت رزرو دوره های خصوصی آیلتس از تاریخ 9 بهمن 96 تا 20 اسفند در محل دفتر ایران آیلتس برگزار می‌شود. این تعیین سطح برای کسانی که می‌خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند و یا در کلاس‌های خصوصی آیلتس شرکت کنند بسیار موثر بوده و راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش متقاضیان است.

برگزاری تعیین سطح رایگان برای متقاضیان آزمون آیلتس
برگزاری تعیین سطح رایگان برای متقاضیان آزمون آیلتس

به گزارش روابط عمومی ایران آیلتس، تعیین سطح رایگان جهت رزرو دوره‌های خصوصی آیلتس از تاریخ 9 بهمن 96 تا 20 اسفند در محل دفتر ایران آیلتس برگزار می‌شود. 

دکتر امیر اشراق، مدیر تیم آموزشی ایران آیلتس،  هدف از برگزاری تعیین سطح را مطلع کردن زبان آموزان از سطح دانش فعلی‌شان بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا دانشجویان و متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند با تفاوت‌های تعیین سطح آیلتس و تعیین سطح کلاس زبان عمومی‌ آشنا کنیم تا با توجه به نیاز و سطح‌شان بتوانند بهترین تصمیم را برای کسب نتیجه مورد نظر در آزمون ایلتس اخذ کنند.

با افزایش دانش عمومی‌ متقاضیان آیلتس، شناخت نسبت به نیازها افزایش پیدا کرده و بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر فراهم می‌شود و همچنین متقاضیان را قادر می‌سازد تا در انتخاب استاد برای تدریس خصوصی آیلتس براساس نیازهای‌شان بهتر عمل کرده و انتخاب‌های صحیح‌تری داشته باشند.

دکتر اشراق در ادامه افزود: این تعیین سطح برای کسانی که می‌خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند و یا در کلاس‌های خصوصی آیلتس شرکت کنند، بسیار موثر بوده و راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش متقاضیان است.

گفتنی است شرکت در تعیین سطح رایگان بوده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران آیلتس مراجعه و فرم رزر و تعیین سطح را پر کنند و یا با شماره‌های 02122924282 و 09121876200 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران آیلتس

آموزش زبان انگلیسی با ایران آیلتس برای شما آسان و لذت بخش خواهد بود. ایران آیلتس با روشهای تدریس مختلف ، متدهای جدید و انواع کارگاه ها ، کلاس ها و رویدادهای متنوع ، یادگیری زبان انگلیسی را برای شما لذت بخش خواهد کرد. بهترین نمره های کسب شده در آزمون آیلتس را میتوانید در بین زبان آموزان ایران آیلتس بیابید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش