اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961109279118299

آیا می‌خواهید یک استارتاپ راه‌اندازی کنید؟

رویداد سه روزه استارتاپی تولید محتوای دیجیتال

کد: 13961109279118299

https://goo.gl/9YCsch

، (اخبار رسمی): رویداد سه روزه استارتاپی تولید محتوای دیجیتال با حضور مربیان با تجربه در زمینه تولید محتوا 25 تا 27 بهمن ماه در کرج - بلوار ماهان - سالن میلاد شهرداری برگزار می‌شود.

رویداد سه روزه استارتاپی تولید محتوای دیجیتال
تولید محتوای دیجیتال

امروز یکی از کلماتی که بیشتر از قبل می شویم واژه استارتاپ هست  اما تعداد کمی با استارت آپ ها آشنا هستند آیا علاقه مند به کارآفرینی هستید؟ آیا میخواهید یک استارتاپ راه اندازی کنید؟

امروزه یکی از کلماتی که بیشتر از قبل می‌شنویم واژه استارتاپ است اما تعداد کمی با استارتاپ‌ها و چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ آشنا هستند.

آیا علاقه‌مند به کارآفرینی هستید؟

آیا می‌خواهید یک استارتاپ راه‌اندازی کنید؟

مجموعه بنتا تصمیم دارد با همکاری اداره اطلاعات و فناوری ارتباطات البرز و چند مجموعه دیگر و با مجوز مرکز شتاب‌دهی و نوآوری یک رویداد آموزشی و کاربردی برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار کند.

مربیان و داورهای این رویـــداد نه اداری و نه دانشگاهی، بلکه بهترین‌های #استارت_آپ و همگی صاحب استارتاپ آپ خود هستند. کسانی که ۵۴ ساعت با عشق در کنار شرکت‌کنندگان حضور دارند و سعی می‌کنند تجربه‌های ارزشمند خود را در اختیار دوستانی قراردهند که می‌خواهند ایده‌هایشان و اهدافشان را عملی کنند.

در این رویداد چه اتفاقی می افتد؟

روز اول: شرکت‌کنندگان ایده‌هایشان را می‌دهند و صاحبان ایده شروع به تیم‌سازی می‌کنند و تیم لازم برای شروع کار را می‌سازند.

روز دوم: امکاناتی را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند و کار شروع می‌شود. در این بین افرادی که تخصص در زمینه‌های مختلف (راه اندازی استارتاپ، برنامه‌نویسی، سئو، طراحی وب سایت و…) مهارت و تجربه دارند و منتور یا مربی نامیده می‌شوند به کمک تیم‌ها می آیند و در حوزه‌های تخصصی خود، آنها را راهنمایی می‌کنند.

روز سوم: تیم‌ها تلاش خود را می‌کنند تا نمونه ابتدائی محصول یا خدماتشان را تحویل دهند.

داورها سه تیم برتر را انتخاب می‌کنند و استارت آپ ویکند تمام می‌شود.

نکته مهم این است که در اصل، کسانی برنده اصلی این رویداد میشوند که بعد از تمام شدن این ۳ روز، دور هم جمع شده و تا آخر کار، متعهدانه ایدهشان را به نحوی مدیریت شده به مرحله اجرا درآورند.

در واقع این رویداد تمرینی برای نحوهی صحیح ایده پردازی، تیم سازی و کار گروهی و مدیریت صحیح است که به ایجاد یک کسب و کار نوپا کمک میکند.

 در بیشتر مواقع هم علاوه بر مربیان و داورها بعضی سرمایه‌گذران حضور دارند، تا با توجه به پتانسیلی که ایده‌ها برای کسب بازار دارند، روی ایده‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

اهداف برگزاری رویداد:

الف ) برگزاری اولین استارتاپ ویکند تولید محتوا به صورت تخصصی

ب ) کمک به توسعه صحیح اکوسیستم کار آفرینی

ج) شرکت  100 نفر در قالب 12 گروه 8 نفره از

1. شاغلین و علاقه‌مندان به استارتاپ

2. دانشجویان و فارغ التحصیلان : رشته‌های گرافیک، مهندسی کامپیوتر ( نرم افزار و فناوری اطلاعات )، مدیریت و بازاریابی، تبلیغات و فروش، کسب و کار

د) پایه‌گذاری برگزاری این رخداد کارآفرینی به صورت سلسله رویداد در استان البرز در صورت موافقت مرکز

ه) بررسی جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های تجاری‌سازی در عرصه ارتباطات و محتواسازی در بین دانشجویان

و) تشویق فعالان و علاقه‌مندان جهت ایجاد برنامه‌های موثر و کارامد در زمینه های مختلف فناوری و کارآفرینی

ز) فراهم نمودن بسترهای مناسب همکاری میان متخصصین و کارشناسان با متولیان دانشگاهی در حوزه شرکتهای دانش بنیان ، فناوری ، کارآفرینی

ی) ایجاد بستری مناسب جهت همکاری بین کارآفرینان و مراکز علمی و پژوهشی

علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت www.karajstartup.ir مراجعه کنند و جهت دریافت کد تخفیف 50 درصدی با شماره 02147620420 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]