اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961110279378306

تنها هایپر تخصصی کالای دیجیتال و لوازم خانگی در ایران کجاست؟

کد: 13961110279378306

https://goo.gl/rYTh3c

، تهران , (اخبار رسمی): چند صباحی است که نسل جدید فروشگاه ها در ایران راه اندازی می‌شوند که به دو صورت حضوری و مجازی خدمات ارائه می‌کنند.

تنها هایپر تخصصی کالای دیجیتال و لوازم خانگی در ایران کجاست؟
"کیوان" تنها هایپر تخصصی کالای دیجیتال و لوازم خانگی برقی در ایران

کیوان به عنوان تنها هایپر تخصصی کالای دیجیتال و لوازم خانگی برقی در ایران شناخته شده است

در در این بین یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان فروشگاه‌های مجازی رفتار مخاطبان است. سبک سنتی خرید مردم که همچنان غالب آنها برای خرید کالاهای بزرگ خانگی و تخصصی به راسته‌ها  فروشگاه‌های فیزیکی اعتماد دارند، کار را برای این فروشگاه‌ها سخت می‌کنند. برای پر کردن این خلاء فروشگاه‌ها در ایران مبتنی بر حضور همزمان در فضای مجازی و فیزیکی در حال شکل گرفتن است.

یکی از این فروشگاه‌ها کیوان است که به عنوان تنها ‌هایپر تخصصی کالای دیجیتال و لوازم خانگی برقی در ایران شناخته شده و شعبه نخست خود را در طبقه‌ی سوم بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران راه اندازی کرده و به تبع آن فروشگاه اینترنتی کیوان لند را به آدرس K1land.com  به مجموعه‌ی خود افزوده است.

کیوان این امکان را به مخاطبان می‌دهد که روش خرید را خود انتخاب کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن خرید را انجام دهند. قطعاً فروشگاه اینترنتی محل مناسبی برای خرید آسان کالای دیجیتال به ویژه موبایل و لوازم خانگی و صوتی و تصویری برقی و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی برقی است. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن، این فروشگاه مکانی کم‌نظیر برای خرید جهیزیه نوعروسان ایرانی است؛  چرا که در کمترین زمان بیشترین تعداد کالاها را با قیمتی مناسب تهیه می‌کنند. 

موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، تلویزیون، سیستم صوتی، یخچال، فریزر، سایدبای‌ساید، لباس‌شویی، ظرف‌شویی، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی برقی تنها جزئی از تنوع گسترده کالا در این ابرفروشگاه تخصصی است که همگی در وسعتی بالغ بر 2000 متر مربع زیر یک سقف قابل خرید هستند.

قیمت‌های مناسب، همراه با تخفیف‌ها و قرعه‌کشی‌های ویژه و شگفتانه‌های هفتگی کیوان از نکات جذاب خرید از این‌هایپر تخصصی است که در هر دو شیوه‌ی حضوری و مجازی می‌توان از آن بهره‌مند شد.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و اطلاع از تخفیف‌های جاری این‌هایپر، به سایت کیوان‌لند به نشانی K1land.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کیوان

شرکت فروشگاه های زنجیره ای کیوان به منظور فعالیت اثربخش در صنعت خرده فروشی تخصصی در زمینه تجهیزات برقی و الکترونیک تاسیس گردید. این فروشگاه ارائه دهنده محصولات موجود در بازارهای موبایل و کامپیوتر، امین حضور، جمهوری و لاله زار می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]