اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961111279467871

در تاریخ 5 الی 8 بهمن ماهاجرا می‌شود

برگزاری دوره آموزشی حل تست و نکات ویژه آزمون توسط موسسه سرا

کد: 13961111279467871

https://goo.gl/7UoKfq

، تهران , (اخبار رسمی):  5 الی 8 اسفند ماه، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «حل تست و نکات ویژه آزمون» ویژه متقاضیان آزمون کارشناس رسمی برگزار می‌‌شود.

برگزاری دوره آموزشی حل تست و نکات ویژه آزمون توسط موسسه سرا
برگزاری دوره آموزشی حل تست و نکات ویژه آزمون توسط موسسه سرا

5 الی 7 اسفندماه دوره حل تست و نکات ویژه آزمون کارشناس رسمی برگزار می‌‌شود

با توجه به ثبت نام آزمون کارشناس رسمی، موسسه سرا برای متقاضیان این آزمون یک دوره 3 روزه حل تست و نکات آزمون تدارک دیده است. این دوره 3 روزه برای دو دسته از داوطلبان شرکت در آزمون کارشناس رسمی مناسب است:

1- داوطلبانی که فرصت مطالعه کافی مباحث را تا کنون نداشته‌اند، با شرکت در این دوره مطالب مهم را به صورت جمع بندی شده فرا می‌گیرند.

2- دسته دوم داوطلبانی هستند که برای شرکت در آزمون کارشناس رسمی برنامه‌ریزی داشته و به مطالعه منابع پرداخته‌اند، این دسته از داوطلبان با شرکت در این دوره 3 روزه فرصت جمع بندی و مرور مطالب را پیدا می‌کنند.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت htpps://omransara.ir مراجعه و یا با شماره .22638713 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش