اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961111279508311

از مشاور املاک تا برند‌سازی شخصی؛

مهرعلیان، چگونه سود‌آورترین برند سال املاک شد؟

کد: 13961111279508311

https://goo.gl/sRC1r7

، (اخبار رسمی): در ایران معمولا بازاریابی برای برند شخصی مفهومی ندارد؛ این در‌حالی است که مردم به اسامی علاقه دارند. مثلا برند اپل با نام استیو جابز گره خورده است و مردم هم به اسم جابز وفادارند. مهرعلیان نیز موفق شده با ایجاد برند قابل اطمینان خود، برند بدون رقیبی در حوزه‌ی خود باشد و معاملات میلیاردی داشته باشد.

مهرعلیان، چگونه سود‌آورترین برند سال املاک شد؟
برند مهرعلیان

مهرعلیان از علاقه خود به مطالعه و علاقه‌اش به استیو جابز می‌گوید و دلیل علاقه خود به استیو جابز را خلاق بودن او عنوان می‌کند. این مشاور املاک خلاق،  حدودا یک سال و نیم است که به این حوزه وارد شده است و در طی این مدت در میان همکاران به عنوان موفق‌ترین مشاور در این حوزه شناخته شده است طی این مدت فعالان این حوزه او را به عنوان مربی آموزشی نکات بازاریابی در این حوزه می‌شناسند. مهرعلیان در طول فعالیت خود در مناطق 1، 2 و 3 رکوردار فروش بوده است.

به همین جهت این کارآفرین با تجربه پا را فراتر از چهار چوب های امروزی گذاشته و به کمک تیم خود وبسایتی را ایجاد و طراحی کرده است که علاوه بر تمام خدمات در زمینه املاک، خدمات خلاقانه دیگری را به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانید با رجوع به وبسایت samanhome.com  از این خدمات بهره‌مند شوید.

سامان مهرعلیان که تجربه زندگی در خارج از ایران را داشته است می‌گوید بازار ملک در دنیا خلاقانه است تمام مشاوران سعی می‌کنند به بهترین و نوآورانه‌ترین شکل با بهترین تکنولوژی‌ها به مشتریان خود مشاوره دهند؛ اما در ایران مشاوران املاک همچنان به شیوه سنتی کار می‌کنند.

در سایت زیلو که یکی از بهترین سایت‌های املاک جهان است، عکس‌ها تماما  دیزاین شده و رندر هستند. او می‌گوید در چند سال اخیر در ایران هم چندین سایت در این حوزه شروع به فعالیت کرده‌اند؛ اما سایت‌های فوق بیشتر به کمک تبلیغات به موفقیت رسیده و نوآوری خاصی برای ارائه خدمات نداشته‌اند و  از این رو نتوانسته‌اند تغییر خاصی در این بازار ایجاد کنند.

مهرعلیان در همین راستا می‌گوید مردم ما جویای نوآوری هستند. با توجه به شکوه تکنولوژی در دهه‌ی اخیر ایران، به نظر می‌رسد بازار املاک نیز باید در این راستا هرچه سریع‌تر وارد عمل شود. به همین دلیل مهر علیان و تیمش در تلاش هستند تا با سایت خود بتوانند در این راه پیش‌قدم باشد و خدماتی متفاوت و مناسب با نیاز جامعه ارائه دهد. او می‌گوید: در چند ماه آینده اتفاق‌های خاص و  لذت بخشی در حوزه‌ی مشاوران املاک را رقم خواهد زد تا به واسطه‌ی آن، جابجایی و نقل مکان را به شیرین‌ترین خاطره افراد تبدیل کند.

وی شعار خود را این‌گونه بیان می کند: کار من فروش ملک نیست، کار من فروش  یک خاطره خوب است. وی معتقد است که هر مشاور املاکی که بتواند این شعار را سرلوحه خود قرار دهد می‌تواند بهترین مشاوره را به مشتریان خود ارائه دهد.

در نهایت می‌توانیم دلیل موفقیت مهر علیان را درچند کلمه خلاصه کرد: 

خون‌گرمی، اراده، جدیت و پافشاری برای پیشرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

املاک خانه سامان

ارائه خدمات مشاوره در خوزه املاک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]