اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280238328

چاپ و رایت انواع سی دی و دی وی دی

چرا جواهری پرینت

کد: 13961116280238328

https://goo.gl/2Lgj5n

، تهران , (اخبار رسمی): جواهری پرینت با 12 سال سابقه در زمینه‌ی چاپ روی cd و dvd و تکثیر به صورت مستقیم روی cd و dvd با بهره‌گیری از جدیدترین سیستم دیجیتال cd، افستdvd، استمپرcd از ژاپن باکیفیت 4800و تفکیک رنگی 8 رنگ دیجیتال و 5 رنگ همزمان منطبق بر خروجی‌های استاندارد چاپ حرفه‌ای dvd،cd در خدمت شما است.

چاپ و رایت سی دی
چاپ و تکثیر دی وی دی جواهری پرینت

فعالیتهای شرکت چاپ جواهری پرینت : چاپ سی دی چاپ مینی سی دی چاپ DVD چاپ انواع پکیج قاب و اینسرت تکثیر و رایت Duplication قفل گذاری dvd  بهره گیری از چاپ دیجیتال RGB

لازم به ذکر است تکنولوژی چاپ سی دی و دی وی دی در این مرکز بر اساس استاندارد CMYK بوده و خروجی چاپ cd چاپ dvdبا طرح دلخواه شما پس از تایید تکنسین چاپ dvd و cd با بالاترین کیفیت به روی cd روی dvd روی minicd به چاپ می‌رسد.

در این مرکز نمونه‌گیری قبل از چاپ سی دی و دی وی دی الزامی و رایگان انجام می‌پذیرد. مجتمع چاپ جواهری پرینت نقش توانایی اجرا و تولید چاپ سی دی را به چند تکنولوژی چاپ cd، dvd، mini cd دارد. از دیگر خدمات شرکت جواهری پرینت در زمینه چاپ سی دی و چاپ دی وی دی می‌توان به بسته‌بندی سی دی و دی وی دی و ارائه راهکار مناسب با نیاز شما در بسته بندی و پکینگ mini cd – dvd – cd اشاره کرد که شامل انواع قاب‌‌های پلاستیکی cd – dvd mini cd طرح و رنگ‌های متنوع و ایجاد جعبه‌های dvd مقوایی با طرح دلخواه شما است.

تکثیر cd، تکثیر dvd، تکثیر Business kard در این مرکز با استفاده از 2 نوع تکنولوژی زیر امکان پذیر است:

 1- تکنولوژی رایت نیمه صنعتی: با استفاده از DOBLICATOR که از DVDیا CD چاپ شده شما یک master با کیفیت بالا تهیه می‌شود و به وسیله دابلیکیتور تکثیر می‌شود .

2- تکنولوژی استمپر اورجینال سی دی: در این روش از محتوا dvd ،cd ،minicd شما یک قالب استمپری که از جنس آلمینیوم  تهیه می‌شود و پس از تولید به صورت کاملا مکانیزه و صعنتی محصول شما به قسمت چاپ سی و دی وی دی و بسته بندی ارسال می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بعد از باغ سپهسالار، روبروی سینما اروپا، پلاک119،مجتمع فولادی، واحد14

کد پستی: 1146739338

تلفن: 33949723 - 33956309 

فکس: 33941554

همراه (تلگرام):  09122454592

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جواهری پرینت

بزرگترین مرکز تخصصی چاپ سی دی و رایت سی دی ، دی وی دی ، مینی سی دی و مینی دی وی دی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی