اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280397548

6 روش برای به حداکثر رساندن بهره وری و بهینه سازی سایت

کد: 13961116280397548

https://goo.gl/qATvLH

، مشهد , (اخبار رسمی): چگونه می‌توان سود آوری و بهره وری یک سایت را به حداکثر رساند؟ ده‌ها روش مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها سودآوری سایت‌تان را افزایش دهید. در این مقاله ما 6 مورد از این روش‌ها را به شما ارائه داده‌ایم و امیدواریم که این موارد در رشد و شکوفایی کسب و کار شما نقش آفرین باشند.

6  روش برای به حداکثر رساندن بهره وری و بهینه سازی سایت
بهترین روشها برای بهره وری و بهینه سازی سایت

بهترین روش برای جذب کاربرانی که علاقه‌مند به تجارت شما هستند آن است که زمانی که کاربران موضوعات مرتبط با تجارت شما را جست و جو می‌کنند سایت شما برای آنها نمایش داده شود و این کار با سئو امکان پذیر است

اکثر وب‌سایت‌ها با هدف سود آوری طراحی شده‌اند؛ اما در این میان گاهی انتخاب یک طراحی سایت زیبا و ارائه‌ی یک پیشنهاد خوب برای تبدیل مخاطب به مشتری کافی به نظر نمی‌رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که 96% از بازدید کنندگان از سایت فروشگاهی شما برای خرید آمادگی ندارند. حال چه می‌توان کرد تا این افراد را‌ترقیب کرد و تصمیم آنها را به خرید نزدیک و نزدیک‌تر کرد؟

ممکن است بتوانید یک‌ ترافیک مناسب از طریق بازاریابی‌ها و تبلیغات‌تان به دست آورید؛ اما اگر این بازدید کنندگان از شما خرید انجام ندهند، بدیهی است که کسب و کار شما رونق نخواهد گرفت و شما در اداره‌ی آن شکست خواهید خورد.

  • به طور واضح مزایای محصول خود را شرح دهید

اکثر بازاریاب‌ها مرتکب یک اشتباه رایج می‌شوند و آن اشتباه این است که خصوصیات محصول، توسط آنها به طور کامل شرح و بسط داده می‌شود. این بازاریاب‌ها تمامی‌ حقایق مربوط به محصول را به مشتری ارائه می‌‌کنند و امیدوار هستند که گفتن این حقایق بتواند میزان فروش آنها را بهبود ببخشد. اما از دیدگاه روانشناختی، روش توصیف محصول قدرتمند‌تر به این نحو است که به جای توضیح در مورد خصوصیات کامل محصول، بهتر است مزایای محصول شرح داده شود. این روش، توصیف شما را تجربی‌تر خواهد کرد و به مشتریان این امکان را خواهد داد که خود را در حال استفاده از محصول شما تصور کنند.

برای مثال، اگر می‌خواهید یک یخچال فریزر را توصیف کنید، نباید در توصیف آن بگویید این یخچال قادر به خنک کردن سریع‌تر است. در عوض می‌توانید این موضوع را اینگونه بیان کنید: این یخچال غذاها را سریع‌تر خنک می‌کند تا امکان رشد باکتری‌ها در آن کاهش یابد. شما باید به مشتریان نشان دهید که استفاده از محصول شما چگونه کیفیت زندگی آنها را بهبود می‌دهد و چه تغییرات مثبتی در آن بوجود می‌آورد.

  • به مشتریان بگویید که چگونه باید از محصول شما استفاده کنند

نرخ تبدیل مخاطب به مشتری تنها در بهینه‌سازی صفحات وب خلاصه نمی‌شود. این بهینه‌سازی در حقیقت باید بر روی تصمیمات مشتری متمرکز شود و آن را تغییر دهد و در این راه وب‌سایت یک وسیله است و نباید به آن به چشم هدف نهایی نگریست. برای اینکه محصول شما به خوبی خود را معرفی کند، نمی‌توانید تنها به عملکرد آن محصول تکیه کنید. باید به مشتریان بگویید که چگونه می‌توانند از محصول شما در زندگی روزمره ی خود استفاده کنند.

برای مثال اگر قصد فروش یک کتاب الکترونیکی با موضوع راه اندازی یک کسب و کار تجارت الکترونیک را دارید، نباید آن را این گونه توصیف کنید: «این کتاب شامل قالب‌هایی است که می‌توانید از آنها برای برنامه‌ریزی تجارت خود استفاده کنید». بهتر است این کتاب را این گونه توصیف کنید: «با استفاده از این کتاب در هر روز یک صفحه از سایت‌تان را تکمیل کنید تا در کمتر از یک ماه پروژه‌ای مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید.» اگر یک محصول ملموس‌تر دارید، بهتر است دستورالعمل استفاده از آن را به صورت یک سری گام‌های ساده تبدیل کنید و بعدا می‌توانید این گام‌ها را ارتقا دهید.

  • از سئو استفاده کنید

شاید بپرسید چرا باید از سئو استفاده کنیم؟ در حالیکه استفاده از آن زمان زیادی می‌گیرد و نیازمند تلاش دائمی‌در این زمینه است؟ پاسخ این سوال ساده است، زیرا شما برای آنکه بتوانید در دنیای دیجیتال عملکرد موفقی داشته باشید باید بتوانید کاربران دنیای دیجیتال را به سمت تجارت خود جذب کنید. محل تجارت شما در دنیای دیجیتال، وب‌سایت شما است و لذا شما باید کاربرانی را برای وب‌سایت خود جذب کنید. کاربرانی که به دنبال موضوعاتی هستند که در وب‌سایت شما به آنها پرداخته شده است و یا به عبارتی دنبال خرید محصولات و یا استفاده از خدماتی هستند که تجارت شما در آن زمینه فعال است. بهترین روش برای جذب کاربرانی در دنیای دیجیتال که علاقه‌مند به تجارت شما هستند آن است که زمانی که کاربران موضوعات مرتبط با تجارت شما در گوگل یا دیگر موتورهای جستجوگر سرچ می‌کنند، وب‌سایت شما برای آنها نمایش داده شود و این کار با سئو امکان پذیر است.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 88 درصد از مشتریان به نظرات آنلاین موجود در سایت‌ها همانند توصیه‌ای که از یک دوست یا عضو خانواده به آنها می‌شود اعتماد می‌کنند. نظرات و تحلیل‌های مشتریان گذشته کاربران را به زندگی مشتریانتان وارد می‌کند و تاثیر محصول را در زندگی آنها به نمایش می‌گذارد. احتمالا کاربران شما با مشکل یا کمبودی که مشتری شما قبل از استفاده از محصول داشته در ارتباط هستند. اگر این طور باشد و کاربر با مشکل در ارتباط باشد، با تجربه‌ی مثبت مشتری شما روبرو خواهد شد و از آن تاثیر خواهد گرفت و به این طریق به راحتی پیام برند شما به او انتقال داده خواهد شد.

به هر طریقی که می‌توانید توصیفات مشتریان از محصول خود را جمع آوری کنید و آن را در سایت خود قرار دهید. اگر بتوانید منبع توصیف را معرفی کنید اثرگذاری توصیف بیشتر خواهد شد. توجه داشته باشید که این توصیفات می‌تواند به صورت متنی، ویدئویی و یا هر شکل دیگری باشد و آوردن این توصیفات در سایت، به هر نحوی که باشد، سودمند خواهد بود.

اگر می‌خواهید پیام شما قدرت و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، باید دو کار انجام دهید. اول، مطمئن شوید که مخاطب خاصتان را هدف گرفته‌اید و دوم، پیام خود را مستقیما برای مخاطب خاصتان ارسال کنید. انتخاب مخاطبانی که دقیقا جامعه‌ی هدف شما باشند اندکی چالش برانگیز است؛ اما هنگامی‌که شما یک بار این کار را به درستی انجام دهید، تمامی‌ پیام‌های برندتان قدرتی دوچندان پیدا خواهد کرد.

بسیاری از بازاریاب‌های تازه کار دچار اشتباه می‌شوند و مخاطب عمومی‌ با کمیت هرچه بیشتر را مخاطب پیام خود قرار می‌دهند. اما اگر جامعه ی هدف با دقت بیشتری فیلتر شود و تعداد آن دقیق‌تر و مختصرتر شود، میزان اثربخشی وب‌سایت شما به مراتب بیشتر خواهد بود.

مطمئن شوید که مشتریان بتوانند دقیقا ببینند که محصول شما چیست و چه کاری انجام می‌دهد. محتوای بصری می‌تواند به طرز شگفت آوری محبوبیت کالای شما را افزایش دهد. از آنجایی که بینایی قوی‌ترین حس انسان است، بدیهی است که تاثیر پذیری انسان از اطلاعات و محتواهای تصویری بیشتر خواهد بود. اگر شما یک محصول فیزیکی ارائه می‌دهید، بهتر است یک ویدئوی کوتاه از یک شخص که در حال استفاده از آن است در سایت خود قرار دهید. اگر یک نرم افزار می‌فروشید، بهتر است یک پیش نمایش از آن ارائه کنید. نگاه مشتریان را به سمت آنچه می‌فروشید جلب کنید و مزایای محصول را برای آنها نشان دهید.

سه توصیه‌ی زیر را نیز در نظر داشته باشید:

  • نقطه نظرات مشتریان قبلی در استفاده از محصول را بیان کنید
  • با پیام‌های هدفمند‌تر به مشتریان نزدیک شوید
  • محصول خود را به صورت بصری به نمایش بگذارید

منبع: سئو روز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشگران آپادانا

سئو روز در سال ۱۳۹۱ با تشکل از تیم قدرتمند برنامه نویسان و طراحان و با تجربه برای خدمت به و وب مستران عزیز کار خود را آغاز کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]