اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000309515627548

PPC چیست؟ معرفی ساده (Pay Per Click)

کد: 14000309515627548

https://bit.ly/3vH7lIs

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر مشاغلی را اداره می کنید، احتمالاً درباره تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک PPC چیزی شنیده اید. PPC فرصتی خارق العاده برای دسترسی آنلاین به افراد فراهم می کند و در صورت انجام صحیح می تواند از نظر اقتصادی بسیار باورنکردنی باشد.

PPC چیست؟ معرفی ساده (Pay Per Click)
PPC – پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click)

ممکن است هرچه بیشتر درباره PPC شنیده باشید ، سردرگمی بیشتری داشته باشید. با اصطلاحات مبهم به چپ و راست پرتاب می شود ، به نظر می رسد بسیاری از منابع آنلاین فرض می کنند که شما بیشتر از آنچه در مورد تبلیغات پولی می دانید ، اطلاعات دارید.

اگر هنوز مبهم هستید ، نگران نباشید. ما در اینجا هستیم تا PPC را به ساده ترین شکل ممکن برای شما توضیح دهیم ، از آنچه در آن است گرفته تا نحوه کار. برای داشتن یک نمای کلی از PPC ، فقط کافی است ادامه این مقاله را از سئو روز در اخبار رسمی بخوانید.

سپس برای کسب نکات بیشتر در زمینه بازاریابی دیجیتال از آژانس با بیش از 20 سال تجربه ، عضو هفته نامه درآمد شوید!

PPC چیست؟

بسیار واضح است! پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click)

تبلیغات PPC از روش های خوب تبلیغات بوده و هستند.

تبلیغات گوگل که در نتایج ظاهر می شود خود از سیستم PPC استفاده می کند.

یعنی به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ می شود، از مشتری پول کسر می کند.

PPC یا تبلیغات پولی نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن می توانید برای نمایش تبلیغات به کاربران هزینه پرداخت کنید.

تبلیغات پولی معمولاً در بالای نتایج جستجو در Google ظاهر می شوند ، هرچند که می توانند به شکل تبلیغات بنری در حاشیه وب سایت های شخص ثالث باشند.

یکی از مزایای اصلی تبلیغات PPC این است که به طور کلی مقرون به صرفه هستند.

برای تبلیغاتی که نمایش می دهید فقط زمانی که مردم روی آن کلیک می کنند باید هزینه کنید ، به این معنی که شما برای افرادی که به آنها اهمیتی نمی دهند هزینه نمی کنید.

به احتمال زیاد قبلاً با تبلیغات PPC روبرو شده اید. هنگام جستجوی گوگل ، ممکن است متوجه تبلیغات پولی بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک شوید.

آنها معمولاً شبیه نتایج ارگانیک هستند ، اما در گوشه بالا دارای برچسب "آگهی" هستند.

PPC چگونه کار می کند؟

برای راه اندازی یک کمپین PPC ، باید از یک بستر تبلیغاتی پولی استفاده کنید.

رایج ترین پلتفرم Google Ads است که به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج جستجوی گوگل و وب سایت های شخص ثالث اجرا کنید.

روند ایجاد یک کمپین معمولاً با کلمات کلیدی یا اصطلاحاتی که افراد در گوگل جستجو می کنند آغاز می شود.

با تهیه لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با آنچه می فروشید ، می توانید جستجوهایی را که می خواهید تبلیغات شما نشان داده شود به گوگل بگویید.

در Google Ads ، سپس می توانید کلمات کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید پیشنهاد دهید.

در بیشتر مواقع ، شما برای شرکت در این کلمات کلیدی با شرکت های دیگر رقابت می کنید ، بنابراین اگر می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود ، مجبورید آنها را بزرگتر کنید.

هر زمان کسی کلمه کلیدی موردنظر شما را جستجو می کند ، گوگل چند تبلیغ را برای نمایش انتخاب می کند که بر اساس دو عامل باشد:

مبلغ پیشنهاد: حداکثر مبلغی که تبلیغ کنندگان می خواهند برای آن کلمه کلیدی پیشنهاد دهند

نمره کیفیت: ارزیابی گوگل از کیفیت و ارتباط کلی کمپین

هنگامی که کلمات کلیدی خود را پیشنهاد می دهید ، باید تبلیغات را انجام دهید تا با آنها همراه شوید.

هر تبلیغ باید به یک صفحه فرود خاص منجر شود که کاربران را ترغیب به انجام اقدامی خاص مانند خرید محصول کند.

چگونه می توانید از PPC خود بیشترین بهره را ببرید؟

اطلاعاتی که تاکنون داده شده است به عنوان یک توضیح اساسی PPC عمل می کند ، اما کمک چندانی به شما نمی کند تا PPC خود را بالاتر از رقبا قرار دهید.

چه چیزی باعث ایجاد یک کمپین تبلیغاتی کاملاً پولی می شود؟

در زیر ، ما مختصری از تاکتیک های PPC را توضیح خواهیم داد که می تواند به شما کمک کند از کمپین های خود بیشترین بهره را ببرید.

در اینجا چهار روش برای بهبود PPC وجود دارد!

1. از کلمات کلیدی مارک دار استفاده کنید

هنگامی که در حال طراحی کلمات کلیدی هستید که می خواهید در کمپین خود هدف قرار دهید ، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به هر چیزی که می فروشید بسیار مرتبط باشد.

کلمات کلیدی حاوی نام تجاری شما برخی از کلمات کلیدی مرتبط هستند که می توانید آنها را هدف قرار دهید.

کلمات کلیدی مارک شده عبارت هایی هستند که شامل اصطلاحات خاص شرکت شما هستند.

اگر کسی یکی از کلمات کلیدی مارکدار شما را جستجو کند ، به این معنی است که او قبلاً مستقیماً به دنبال کسب و کار شما بوده است.

این جستجوگر شانس زیادی برای تبدیل دارد ، بنابراین به همین دلیل ، ممکن است بخواهید کلمات کلیدی مارک را در مبارزات خود هدف قرار دهید.

2. مخاطبان سفارشی را هدف قرار دهید.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی یک روش عالی برای کمک به شما برای رسیدن به مخاطب مناسب است ، اما حتی روش های مستقیم تری نیز برای دستیابی به آن وجود دارد. در Google Ads، می توانید مخاطبان سفارشی را هدف قرار دهید ، که می توانید از ویژگی های مختلف در کنار هم قرار دهید.

اساساً ، می توانید ویژگی های مختلفی را که می خواهید هدف قرار دهید ، مرور کرده و انتخاب کنید. چنین ویژگی هایی عبارتند از:

  • سن جنسیت محل اشتغال

شما می توانید مخاطبان سفارشی را بر اساس ویژگی های رایج در بین مشتریان خود ایجاد کنید.

سپس گوگل می تواند تبلیغات شما را منحصراً برای آن کاربران هدف قرار دهد ، بنابراین شما وقت و منابع خود را برای افرادی که علاقه ای به تجارت شما ندارند هدر نمی دهید.

3. مهار RLSA

ویژگی دیگری که Google Ads به شما امکان می دهد از آن بهره ببرید لیست بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو است. توجه داشته باشید Remarketing و Retargeting  تفاوت دارند

 RLSA شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما به افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده و به محصولات یا خدمات شما ابراز علاقه کرده اند.

روش کار به این صورت است که شما به Google می گویید تا بازدید از صفحات خاص وب سایت شما را ردیابی کند و سپس کاربرانی را که از آنها بازدید می کنند هدف قرار دهد.

بنابراین اگر کسی از یک صفحه محصول خاص بازدید کند ، می توانید به Google بگویید که آن کاربر را با تبلیغات کالایی که مشاهده کرده هدف قرار دهد.

این بسیار ارزشمند است زیرا اطمینان می دهد کاربرانی را که قبلاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، هدف قرار می دهید. شانس آنها برای تبدیل شدن توسط یک تبلیغ PPC بسیار بیشتر از سایر کاربران است.

4- کلمات کلیدی منفی را لیست کنید.

نکته نهایی در بررسی اجمالی PPC ما استفاده از کلمات کلیدی منفی است.

در حالی که کلمات کلیدی عادی به گوگل می گویند کدام جستجوها را می خواهید با تبلیغات خود هدف قرار دهید ، کلمات کلیدی منفی جستجوهایی را که نمی خواهید تبلیغات شما نشان داده شود به گوگل می گویند.

کلمات کلیدی منفی برای محدود کردن کمپین های شما به جستجوهای مرتبط مفید هستند. به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی "تهران کتابفروشی" را هدف قرار دهید ، ممکن است تبلیغات شما در جستجوی "تهران کتابفروشی استفاده شده" پیدا شود.

اگرچه کتابهای دست دوم نمی فروشید ، این کلمه کلیدی به کسب و کار شما مرتبط نخواهد بود،

بنابراین نمی خواهید تبلیغات شما برای آن نشان داده شود.

برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی ، می توانید "استفاده شده" را به لیست کلمات کلیدی منفی خود در Google Ads اضافه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشگران آپادانا

سئو روز در سال ۱۳۹۱ با تشکل از تیم قدرتمند برنامه نویسان و طراحان و با تجربه برای خدمت به و وب مستران عزیز کار خود را آغاز کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]