اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280518330

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و لوازم خانگی در تهران

رونمایی از سایت دیجیتال سرویس با هدف تعمیر تلویزیون lcd و led در منزل

کد: 13961116280518330

https://goo.gl/bEpHKd

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف تعمیر تلویزیون lcd و led در منزل و تعمیرات لوازم خانگی، از سایت دیجیتال سرویس به آدرس DigitalService.ir در اوایل زمستان 96 رونمایی شد.

رونمایی از سایت دیجیتال سرویس با هدف تعمیر تلویزیون lcd و led در منزل
دیجیتال سرویس، مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون led و lcd

دیجیتال سرویس مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال سی دی و ال ای دی و تعمیرات لوازم خانگی در تهران است

به گزارش دیجیتال سرویس؛ سایت DigitalService.ir که یک سایت خدماتی در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون و لوازم خانگی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تعمیر تلویزیون lcd و led در منزل و تعمیرات لوازم خانگی را تسهیل کند.

فرهاد وشمگیر، مدیریت دیجیتال سرویس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: امروزه بیشتر مردم جهت کسب اطلاعات و رفع نیازهای خود از فضای مجازی یا اینترنت بهره می‌برند و کسب و کارهایی که امروز در اینترنت حضور نداشته باشند، در آینده خبری از آن‌ها نخواهد بود.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه در دیجیتال سرویس تلاش می کنیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مخاطبان ارائه دهیم. برخی خدمات دیجیتال سرویس شامل: تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی انواع برندهای ال جی، سامسونگ، سونی و ... و همچنین تعمیرات لوازم خانگی و فروش تلویزیون دست دوم است.

گفتنی است دیجیتال سرویس، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف ویژه با کد "DG8" در اولین سفارش کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دیجیتال سرویس به آدرس DigitalService.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال سرویس

دیجیتال سرویس مرکز تخصصی تعمیرات و نمایندگی ال جی در غرب تهران واقع در جنت آباد است و با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با بیش از 12 سال تجربه خدمات زیر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد: - تعمیر تلویزیون - تعمیر لوازم خانگی - فروش تلویزیون دست دوم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]