اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961118280936391

اقدام تپ‌سی در روزهای سخت برفی

کد: 13961118280936391

https://goo.gl/zeJXLg

، تهران , (اخبار رسمی): تپ‌سی عصر چهارشنبه، ۱۱ بهمن، تعدادی ماشین ون را به نقاط پرتردد تهران فرستاد تا مسافران را به طور رایگان جابجا کند. این اقدام بعد از اعتراض‌هایی به وقوع پیوست که طی آن تاکسی‌های آنلاین برای افزایش نرخ کرایه‌ها در روزهای برفی مورد سرزنش قرار گرفتند.

اقدام تپ‌سی در روزهای سخت برفی
سرویس رایگان تپ‌سی در برخی از نقاط شهر تهران در سردترین روز سال، ۱۱ بهمن.

شاید اگر شهرداری یا شرکت‌های دیگر حمل و نقل، همین عمل را در روزهای پربرف تهران انجام می‌دادند، به مراتب اثربخش‌تر و برای شهروندان بسیار سودمندتر بود

در روزهای برفی تهران، مسافرانی که دمای چندین درجه زیر صفر را در خیابان‌های تهران تحمل می‌کردند بی توجه به انتقادها، با خوشحالی و در کمال تعجب، سوار ون‌ها می‌شدند؛ خوشحال از این که یک ون مدرن جلوی پایشان ترمز کرده و به آنها پیشنهاد سوار شدن  داده است و متعجب از این که هنوز کسانی هستند در این شهر که رایگان سرویس می‌دهند!

وقتی از مسئولان تپ‌سی درباره‌ی این اقدام پرسیدیم، هدف از این کار را جلب رضایت هم‌وطنان عنوان کردند. علیرضا رمضانی، مدیر روابط عمومی‌تپ‌سی در گفتگویی تلفنی اظهار داشت: خواستیم جبران مافات کنیم و پایه‌گذار روشی در حوزه‌ی سفرهای درون شهری باشیم؛ روشی که مسئولیت اجتماعی را درک می‌کند و برایش اهمیت قائل است. ما هم مانند شهرداری در یکی دو روزی که برف شدید بارید غافلگیر شدیم؛ ولی بعد که فرصتی دست داد جبران کردیم.

گرچه به نظر می‌رسد هر حرکتی از سوی شرکت‌ها می‌تواند زیر ذره‌بین منتقدین بدبین، نمرات منفی بگیرد؛ اما این حرکت تپ‌سی به راستی نمره‌ی مثبت داشت. می‌پذیریم که شرکت نیز، در نهایت از بازخورد مثبت این اقدام در میان مسافران منتفع می‌شود؛ اما به هر حال این گونه عملیات‌ها برای یک شرکت دانش‌بنیان که هزینه‌های بالایی نیز دارد، هزینه‌بر است.

شاید اگر شهرداری یا شرکت‌های دیگر حمل و نقل، همین عمل را در روزهای پربرف تهران انجام می‌دادند، به مراتب اثربخش‌تر و برای شهروندان بسیار سودمندتر بود. امکانات و منابع  شهرداری تهران  صدها برابر یک شرکت خصوصی است و به طبع، خدمات‌رسانی چنین نهادی می‌توانست در سطح وسیعی به شهروندان برف‌زده کمک کند.

یک شرکت خصوصی سعی کرد تا کوتاهی برخی نهادهای مسئول را گرچه در مقیاسی کوچک، جبران کند. به گفته‌ی رمضانی «همین بود تحفه درویش». این اقدام هر چه بود، قابل تحسین بود.  برای طراحی و اجرای پروژه‌ی ارائه سرویس رایگان در سردترین روز سال، ده‌ها نفر از کارکنان عملیات و بازاریابی شرکت تپ‌سی به مدت یک روز کامل درگیر شده بودند تا دلی به دست آورند. تپ‌سی شاید کمی‌ دیر به فکر افتاد؛ اما حرکت انسان‌دوستانه‌اش خیل عظیمی‌ را به فکر انداخت.

آتوسا آرام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تپسی (TAP30)

تپ‌سی یک اپلیکیشن درخواست خودرو است که در شهرهای بزرگ کشور به ارائه خدمات می پردازد. این اپلیکیشن ارتباطی مستقیم بین مسافر و سفیر (راننده) ایجاد نموده و هزینه سفرهای درون‌شهری را به طرز چشم‌گیری کاهش می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه