اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281086618

ارتباط میان راهکار فکس سامانه های مدیریت و فکس اینترنتی

‫یکپارچگی راهکار faxSys و fax.ir

کد: 13961119281086618

https://goo.gl/nZha4e

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سامانه‌های مدیریت با درک اهمیت این موضوع، اقدام به یکپارچگی کانال‌های ارتباطی کرده است که گستره‌ی آن حوزه‌های تلفن، پیامک، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرد. در همین راستا، راهکار ارتباطی فکس سامانه‌های مدیریت جهت مدیریت تعاملات سازمانی از طریق نمابر تولید شده است.

‫یکپارچگی راهکار faxSys و fax.ir
‫یکپارچگی راهکار faxSys و fax.ir

سرویس اینترنتی FAX.IR به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به سادگی و از طریق ایمیل خود اقدام به ارسال فکس کنند

عصر کنونی به سرعت در حال پیشرفت و رشد است و در هر لحظه راهکارهایی جدید با استفاده از این فناوری‌ها در حوزه کسب‌وکار شکل می‌گیرند، توسعه پیدا می‌کنند و به عنوان مدلی جهت تسهیل فرایندها و ارتباطات در کسب‌وکارها پیاده‌سازی می‌شوند. در گذشته و در فروش سنتی، راه‌های ارتباطی کمی وجود داشت، شرکت‌ها برای معرفی محصولات و برند خود به ابزارهای ارتباطی بسیار کمی از قبیل تلفن، فکس و… دسترسی داشتند. با مزایایی که توسط بستر اینترنت ایجاد شد، استفاده از این ابزارها راحت‌تر شده بود و افراد از ابزارهای ارتباطی بیشتری استفاده می‌کردند. بنابراین به تدریج کانال‌ها و ابزارهای ارتباطی بیشتری از قبیل تلفن، ایمیل، فکس، پیامک، پورتال، شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و غیره ایجاد شدند و مفهوم جدیدی به نام Multi-Channel در شرکت‌ها بر سر زبان‌ها افتاد

. این ابزارها به شرکت‌ها، بازاریاب‌ها و بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات کمک می‌کردند تا اطلاعات دقیق‌تری از مخاطبان، کاربران و مشتریان خود داشته باشند و همچنین شرکت‌ها به این نتیجه رسیدند که با استفاده از این ابزارها، می‌توانند برای مشتریان مفید باشند. 

شرکت سامانه‌های مدیریت با درک اهمیت این موضوع، اقدام به یکپارچگی کانال‌های ارتباطی کرده است که گستره آن حوزه‌های تلفن، پیامک، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرد. یکی از این کانال‌های ارتباطی، کانال ارتباطی فکس است که هنوز هم جایگاه ارتباطی خود را دارا است. در همین راستا، راهکار ارتباطی فکس سامانه‌های مدیریت جهت مدیریت تعاملات سازمانی از طریق نمابر تولید شده است. 

یکی از ویژگی‌های این راهکار، یکپارچگی آن با سرویس‌دهندگان مبتنی بر ابر خدمات فکس است که امکان استفاده از مزایای ابری این سرویس فکس را مهیا کرده است. 

سرویس اینترنتی FAX.IR به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به سادگی و از طریق ایمیل خود اقدام به ارسال فکس کنند. با استفاده از این راهکار، شما نه تنها نیاز به داشتن خط ثابت و فکس مودم ندارید؛ بلکه هیچ‌گونه نرم افزاری را هم نباید نصب کنید.

به‌طور خلاصه می‌توان فرض کرد، که این سرویس مانند یک سرویس ایمیل عمل می‌کند که قابلیت ورودی از دستگاه فکس و خروجی به دستگاه فکس را دارا است و به این ترتیب امکان ارسال و یا دریافت فکس را در هر مکان، در هر زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت (مانند کامپیوتر، موبایل‌های هوشمند و …) بدون نیاز به نصب نرم افزار و سرور، مقدور می‌سازد.

مزیت‌هایی که توسط یکپارچگی راهکار faxSys و سایت fax.ir برای کاربران ایجاد می‌شود عبارتند از:

  • برخورداری از فکس اینترنتی بدون نیاز به دستگاه فکس، خط تلفن و هرگونه سخت افزار و یا نرم افزاری
  • ارسال و دریافت فکس از طریق نرم‌افزار موبایل
  • بهینه‌سازی اسناد به کمک سیستم پردازش تصویر
  • ارسال به تلفکس
  • امکان تأیید و امضای اسناد و یا پر کردن فرم‌های اداری تماما بر روی بستر ابری (cloud)
  • ارسال فکس از طریق ایمیل
  • ارسال فکس‌های انبوه
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • امکان ارسال فکس بر اساس تاریخ و ساعت برنامه‌ریزی شده
  • ذخیره‌سازی فکس‌های ارسالی و دریافتی در بخش بایگانی
  • ارسال فکس به شماره‌های داخلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]