اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281108319

معرفی یکی از مشهورترین عکاسان جهان در اینستاگرام

عکاسی کلاسیک در اینستاگرام: Gemmy Woud-Binnendijk

کد: 13961119281108319

https://goo.gl/FyXN3y

، کرج , (اخبار رسمی): یکی از عجیب‌ترین عکاس‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنم یک عکاس هلندی به نام Gemmy Woud-Binnendijk است. وقتی عکس‌های او را نگاه می‌کنم& احساس می‌کنم تابلو‌های نقاشی دوره رنسانس اروپا را تماشا می‌کنم. اما چیز دیگری که باعث می‌شود تا این‌قدر او را دوست داشته باشم، این است که او عکاس رسمی نیکون است.

عکاسی کلاسیک در اینستاگرام: Gemmy Woud-Binnendijk
عکاسی کلاسیک در اینستاگرام: Gemmy Woud-Binnendijk

وقتی عکس‌های او را نگاه می‌کنم احساس می‌کنم در راهروهای موزه‌ای در هلند قدم می‌زنم. درواقع سبک کارهای او بیش از یک تصویر دیجیتال و اغلب شبیه به نقاشی‌های رنگ‌روغن داوینچی و مونه است

یکی از عجیب‌ترین عکاس‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنم یک عکاس هلندی به نام Gemmy Woud-Binnendijk است. واقعیتش رh بخواهید، وقتی عکس‌های او را نگاه می‌کنم احساس می‌کنم در راهروهای موزه‌ای در هلند قدم می‌زنم و تابلو‌های نقاشی دوره رنسانس اروپا را تماشا می‌کنم. درواقع سبک کارهای او بیشتر از اینکه شبیه یک تصویر دیجیتال باشد، شبیه به نقاشی‌های رنگ‌روغن داوینچی و مونه است. اما چیز دیگری که باعث می‌شود تا این‌قدر او را دوست داشته باشم، این است که با نیکون کار می‌کند. او درواقع، عکاس رسمی نیکون است (کسانی که به‌صورت رسمی از دوربین‌های نیکون استفاده می‌کنند) و جالب‌تر اینکه 5 فرزند دارد! آن‌وقت من با یک فرزند، وقت کافی برای عکاسی نمی‌گذارم.

وود بندیک، در رشته طراحی مولتی‌مدیا تحصیل کرده است، اما علاقه‌اش به خلق آثار نو، او را به سمت عکاسی کشانده است. درواقع او هنوز هم نقاشی می‌کند، اما به جای رنگ از نور استفاده می‌کند و به جای بوم، از دوربین عکاسی. به جز این دو تفاوت، دیگر هیچ تفاوتی بین کار او با یک نقاش رنسانس وجود ندارد، چون درواقع همان زحمتی را برای خلق یک عکس می‌کشد که یک نقاش برای خلق تابلوی رنگ‌روغن.

نورپردازی عکس‌های او، دقیقاً همان چیزی است که ما در ایران به نام نورپردازی کلاسیک یا هفت می‌شناسیم و این روز‌ها عکاسان چندان به آن رغبتی ندارند. بیشتر در کارهای قدیمی استادان قدیمی عکاسی آن‌ها را می‌بینیم. از پشت‌صحنه عکس‌برداری و همچنین سایه‌های ملایمی که در عکس‌های او می‌بینیم معلوم است که از سافت‌باکس‌های خیلی بزرگ استفاده می‌کند تا مرز بین سایه‌ها و نور‌ها را بسیار کمرنگ کند. برای همین سایه‌های تیز اصلاً در کار‌های او دیده نمی‌شود.

اگرچه وود بندیک، مستقیماً عکاسی عروسی نمی‌کند و اصولاً شاخه عکاسی او با این مدل عکاسی متفاوت است، اما عکس‌هایی که از خانم‌ها با تور و لباس‌های قدیمی می‌گیرد، فضایی عجیب و غریب و نزدیک به عکس‌های عروسی خاص دارد که البته طبیعتاً نمی‌توان در روز عروسی آن‌ها را گرفت. اما می‌تواند کاملاً برای ما الهام‌بخش باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی‌میج - تصویر دیجیتال

وب‌سایت دیجی‌میج (تصویردیجیتال)، به عنوان رسانه عکاسی با مدیریت "امیر یاری"، عکاس، نویسنده، ویرایشگر و مدرس دوره‌های عکاسی اداره و تامین محتوا می‌شود. در این وب‌سایت اطلاعات مختلفی در رابطه با صنعت عکاسی منتشر شده و خدمات گوناگون، از عکاسی عروسی و عکاسی صنعتی، تا خدمات ویرایش عکس و آموزش، به علاقمندان و مشتریان ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | سرگرمی و تفریح