اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282178374

500 میلیون پیام صوتی شنیده شد

کد: 13961124282178374

https://goo.gl/7QAgRM

، (اخبار رسمی): امروز پس از گذشت تقریبا 4 سال از پیاده‌سازی و اجرای آوانک با حمایت شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیر ساخت، تعداد پیام‌های صوتی شنیده شده توسط این اپراتور از مرز 500 میلیون عبور کرده است.

500 میلیون پیام صوتی شنیده شد
آوانک

در مدت دو سال آوانک با جذب 656 نماینده مستقیم در سراسر کشور توانسته است برای بیش از 600 سرپرست خانوار اشتغالزایی و کسب درآمد با میانگین درآمد ماهیانه 7 میلیون تومان ایجاد کند

یوسف مذهّب، مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت خبر داد: امروز پس از گذشت تقریبا 4 سال از پیاده سازی و اجرای آوانک با حمایت شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیر ساخت تعداد پیام‌های صوتی شنیده شده توسط این اپراتور از مرز 500 میلیون عبور کرده است.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت، با اعلام خبر فوق، گفت: در مدت دو سال آوانک با جذب 656 نماینده مستقیم در سراسر کشور توانسته است برای بیش از 600 سرپرست خانوار اشتغالزایی و کسب درآمد با میانگین درآمد ماهیانه 7 میلیون تومان ایجاد کند.

مذهّب ادامه داد: آوانک که ابتدا با چندین سرور در شهرهای تهران و مشهد شروع به کار کرد، امروزه در بیش از 4 استان کشور دارای سرور فعال است که این تعداد تا انتهای سال 96 به بیش از 8 استان خواهد رسید. جای بسی افتخار است که با تلاش‌های بی وقفه شرکت‌های داده پردازی آموت و شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلایی خاورمانه و هیات علمی‌ دانشگاه آزاد در طول این مدت قادر بودیم میزان آپتایم سرورهای آوانک را در کل کشور تا رقم 99.9 درصد بهبود بخشیم که این میزان آپتایم گواه خدمت‌رسانی بی‌وقفه به درخواست‌های مهمی‌ از قبیل سرویس‌های رمز یکبار مصرف، تماس امن و غیره است.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت با بیان اینکه در سال آینده با توجه به دانش کسب شده، SLA حداکثر زمان انتظار برای برقراری تماس را از لحظه درخواست کمتر از 900 میلی ثانیه وعده داده است، عنوان کرد: بنا به آمار ثبت شده در آوانک، کمتر از 7 درصد از دریافت‌کنندگان پیام بر روی تلفن همراه در 5 ثانیه اول تماس، تلفن را قطع کرده‌اند که این شاخص برروی تلفن ثابت کمتر از 3% است و به طور میانگین بیش از 63 درصد از افراد تا انتهای پیامِ صوتیِ پخش شده را گوش داده‌اند، همچنین جالب است بدانید که 13درصد افراد در هفته بیش از 5 بار پیام صوتی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت ضمن خاطر نشان کردن این مطلب که از ابتدای آغاز به کار آوانک تا به امروز امکانات بسیار زیادی همچون سرویس‌های تماس امن، رمز اینترنتی یکبار مصرف (OTP)، آواخوان (TTS)، آوامپ، آوامیکس، افزونه‌های متعدد و غیره به پنل کاربری آن افزوده شده است، گفت: آمارها نشان می‌دهد روزانه بیش از 180000 درخواست ورود به سایت یا اپلیکیشن با سرویس OTP آوانک به ثبت رسیده است که میزان این درخواست‌ها در ماه گذشته با رشد 23 درصدی همراه بوده است.

مذهّب تصریح کرد: همانطور که می‌دانید کاربران با فعال سازی سرویس OTP آوانک بر روی اپلیکیشن و یا سایت خود قادر خواهند بود از 100000 ثانیه اعتبار رایگان بهره‌مند شوند که بنابر آمار موجود تاکنون بیش از 403 اپلیکیشن و سایت مطرح و عمومی‌از صد هزار ثانیه اعتبار رایگان برای رمز یکبار مصرف و احراز هویت کاربران استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان راه اندازی سرویس TTS یا همان سرویس تبدیل متن به گفتار نیز بیش از 109 میلیون و 182 هزار و 589  حرف به صدا تبدیل شده‌اند، ادامه داد: امیدواریم در سال جدیدی که پیش رو است بتوانیم تعداد پیام‌های صوتی شنیده شده را به بیش از یک میلیارد برسانیم و به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران عزیز آوانک روز به روز بر امکانات، کیفیت و نقاط تحت پوشش بیافزاییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]