اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282227889

لپ تاپ هیبریدی چیست و بهترین های این محصول کدامند؟

معرفی بهترین لپ تاپ های هیبریدی ۲۰۱۷

کد: 13961124282227889

https://goo.gl/JouHww

، تهران , (اخبار رسمی): لپ‌تاپ‌های هیبریدی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌ها هستند که جهت سهولت استفاده کاربران طراحی شده‌اند. در این بین رقابت شدیدی بین برندهای دیجیتال در بازار این لپ‌تاپ ها آغاز شده که در این مقاله، بانی پال شما را با مهم‌ترین این برندها آشنا می‌کند.

معرفی بهترین لپ تاپ های هیبریدی ۲۰۱۷
معرفی بهترین لپ تاپ های هیبریدی ۲۰۱۷

لپ‌تاپ‌های هیبریدی به محصولات سبک و قابل حمل گفته می شود که نمایشگر از صفحه کلید جدا می شود و می توان از ان به صورت یک تبلت هم استفاده کرد

لپ‌تاپ‌های هیبریدی به محصولات سبک و قابل حمل گفته می‌شود که نمایشگر از صفحه کلید جدا می‌شود و می‌توان از آن به صورت یک تبلت هم استفاده کرد. در زیر چندین لپ‌تاپ هیبریدی را که در سال ۲۰۱۷ در بازار جهانی با تعداد زیادی به فروش رفتند، معرفی می‌کنیم.

 Lenovo Yoga 920

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ ساخته شرکت لنوو با نام Yoga 920 بود. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۳٫۹ اینچی است که کاربر براحتی می‌تواند زمان استفاده از نمایشگر را بچرخاند. از دیگر قابلیت‌های این محصول باید به پردازنده‌های چهار هسته ای Core i7 نسل هشتم اینتل اشاره کرد. لپ‌تاپ هیبریدی Yoga 920 شرکت لنوو دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD است.

همچنین این لپ‌تاپ دارای یک باتری قدرتمند است که با وجد استفاده ممتد می‌تواند تا ۱۲ ساعت شارژ را نگهدارد. صفحه نمایشی روشن و داشتن قلم مخصوص برای طراحی از جمله مزیت‌های لپ‌تاپ هیبریدی Yoga 920 محسوب می‌شود. البته کیبورد این لپ‌تاپ ظریف است که کار با آن را کمی‌سخت می‌کند.

 Acer Spin 1

یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ ساخته شرکت ایسر است و اسپین وان (Acer Spin 1) نام دارد که با قیمت ۳۵۰ دلار در بازار عرضه شده است. بدنه آن از جنس آلومینیوم محکم و مقاوم است. همچنین صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی این لپ تاب تصاویر را با کیفیت فول اچ دی نمایش می‌دهد. شرکت ایسر برای لپ‌تاپ هیبریدی خود از پردازنده پنتیوم (Pentium) اینتل استفاده کرده است که البته برای کارهای روزمره مناسب است و نمی‌توان برای پردازش برنامه‌های سنگین از جمله بازی‌های اینترنتی، نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس استفاده کرد.
حافظه داخلی لپ‌تاپ ایسر ۵۰۰ گیگابایت و رم آن ۴ گیگابایت است که فضای زیادی را برای ذخیره اطلاعات فراهم می‌کند. از جمله مزیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت، سطح براق و زیبا و صفحه کلید مناسب اشاره کرد. عمر باتری این محصول متوسط ارزیابی می‌شود.

 Surface Book 2

شرکت مایکروسافت هم یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ را راهی بازار کرده است که سرفیس بوک ۲ نام دارد و این لپ‌تاپ با صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی یکی از پروفروش‌ترین محصولات سال گذشته محسوب می‌شود و دلیل آن را می‌توان در طراحی زیبا و وجود سخت افزارهای قدرتمند دانست. کاربر براحتی می‌تواند از لپ‌تاپ هیبریدی به عنوان یک تبلت قوی، پرسرعت و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کند که در هیچ تبلتی نمی‌توان نمونه آن را پیدا کرد.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده ی نسل هشتم Core i7 اینتل اشاره کرد که قدرت لپ‌تاپ را برای اجرای برنامه‌های سنگین از جمله بازی‌های رایانه‌ای، نرم افزارهای ویرایش فیلم و عکس اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی لپ‌تاپ مایکروسافت SSD و دارای پردازشگر گرافیکی NVIDIA GTX 1050 با ۶ گیگابایت حافظه‌ مجزا از CPU است. از جمله مزیت‌های لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ می‌توان به طراحی نوآورانه، صفحه نمایش واضح، طول عمر باتری بالا و قلمی‌ بزرگ اشاره کرد.

Microsoft Surface Pro

از دیگر محصولات شرکت مایکروسافت که جز بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ محسوب می‌شوند، می‌توان به لپ‌تاپ سرفیس پرو اشاره کرد که به دلیل بهره‌مندی از یک پردازنده Core i7 و باتری قدرتمند با استقبال زیادی روربرو شد. به طوری که باتری آن می‌توان با وجود استفاده مداوم تا ۱۳٫۵ ساعت شارژ نگهدارد. شروع خط تولید این محصول از سال ۲۰۱۲ بوده است و بعد از این مدت همچنان در ردیف بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ به شمار می‌رود. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۲٫۱ اینچی است و حافظه رم آن ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات دارد. از جمله مزیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به طراحی زیبا، وضوح بالای صفحه نمایش، عملکردی فوق العاده و صفحه کلیدی مقاوم اشاره کرد. البته لپ‌تاپ سرفیس پرو درگاه ارتباطی USB-C ندارد. قلم آن به صورت مجزا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
 

 Dell XPS 13

شرکت Dell هم یکی دیگر از سازندگان بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ در دنیا به شمار می‌رود که لپ‌تاپ XPS این شرکت در سال ۲۰۱۷ فروش زیادی در بازار داشت. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی و لمسی است که شرکت Dell برای آن از فناوری IPS استفاده کرده است و کاربر می‌تواند از تمامی‌زوایا تصاویر و فیلم‌ها را با همان شفافیت و وضوح مشاهده کند.
عمر متوسط باتری از دیگر مزیت‌های لپ‌تاپ XPS است. به طوری که می‌تواند تا ۸ ساعت و با استفاده مداوم شارژ را نگهدارد. البته حافظه داخلی این لپ تا ۲۵۶ گیگابایت است که به‌هارد اکسترنال نیاز پیدا می‌کند. حافظه رم آن ۸ گیگابایت است و فضای کافی برای ذخیره اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند. از جمله مزیت‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت، طراحی زیبا، صفحه کلیدی نرم و مناسب اشاره کرد. البته پردازنده این لپ‌تاپ قوی نیست و نمی‌توان از آن برای اجرای نرم افزارهای سنگین و پر حجم استفاده کرد.

Chromebook

شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشروان کامپیوتر در دنیا محسوب می‌شود که لپ‌تاپ Chromebook ساخت این شرکت یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ به شمار می‌رود. کاربر می‌تواند برنامه‌های اندروید را براحتی بر روی این لپ‌تاپ نصب کند. صفحه نمایش لمسی لپ‌تاپ کروم بوک فیلم‌ها را با کیفیت ۱۰۸۰ p نمایش می‌دهد. البته این دستگاه فاقد درگاه USB-A است. با این وجود دارای باتری قدرمند است که می‌تواند تا ۱۲ ساعت شارژ را نگه دارد.

 EliteBook x360

شرکت اچ پی یکی دیگر از تولید کنندگان بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ است. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی است که برای کسب و کار و فعالیت‌های سنگین مناسب است. عمر باتری آن متوسط ارزیابی می‌شود که می‌تواند تا ۹ ساعت شارژ را نگهدارد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به قلم طراحی اشاره کرد که برای گرافیست‌ها و گیمرها مناسب است. شرکت HP برای ساخت بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم استفاده کرده است. از جمله درگاه‌های ارتباطی لپ تا EliteBook x360 می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، USB 3.0 ،HDMI ،USB Type-C و Thunderbolt اشاره کرد. این لپ‌تاپ دارای طراحی زیبا و خیره کننده و کیبورد آن به بهترین شکل طراحی شده است.

 Chromebook Flip

از دیگر محصولات شرکت ایسوس که در ردیف بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۷ به شمار می‌آیند باید به لپ‌تاپ Chromebook Flip C213SA اشاره کرد که به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک برای کودکان مناسب است. این لپ‌تاپ هیبریدی دارای باتری قدرتمند است که بیش از ۱۱ ساعت شارژ را نگهداری می‌کند. ایسوس برای برای این محصول از پردازنده‌ی Celeron N3350 اینتل استفاده کرده که برنامه‌های اندروید، افیس، وبگردی و سایر اپلکیشن‌های سبک را براحتی اجرا می‌کند. از جمله مزایای این لپ‌تاپ لمسی می‌توان به طراحی با دوام و طول عمر باتری بالا اشاره کرد. البته دوربین‌های لپ‌تاپ کروم بوک فلیپ معمولی هستند و نمی‌توان از آنها انتظار ثبت تصاویر حرفه ای را داشته باشید. به طور کلی می‌توان این محصول را متوسط ارزیابی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بانی پال

وب سایت بانی پال مرکز فروش مجازی کالا، به عنوان محلی برای عرضه و فروش تمامی کالاهای مورد نیاز خانواده های ایرانی است که با دسترسی و پشتیبانی 24 ساعته، توانایی تعامل و ارائه اطلاعات چند رسانه ای، در عرصه وب ایران که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منبع مطمئن و قابل اعتماد برای خرید و فروش است را فراهم می آورد. این وب سایت با برنامه ریزی و تلاش مستمر یک تیم با تجربه و تحصیل کرده از اواخر سال 1394 پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]