اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961127282547889

نقد و بررسی تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

کد: 13961127282547889

https://goo.gl/uoG6B3

، تهران , (اخبار رسمی): تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ یکی از محصولات جدید این شرکت است. این تبلت ۱۰٫۱ اینچی دارای ضخامت ۱ سانتیمتر، وزن ۵۸۰ گرمی و ابعاد ۲۵در۱۷ سانتیمتر است. این تبلت یک محصول هیبریدی است که می‌توان با اتصال کیبورد از آن به عنوان مینی لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز استفاده کرد.

نقد و بررسی تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰
نقد و بررسی تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

این تبلت ارزان قیمت هیبریدی با وجود صفحه کلید تایپ کردن را راحت‌تر می‌کند و می‌توان از آن برای تماشای فیلم، تایپ کردن کارهای کوچک، تهیه اسکرین شات، اجرای برنامه‌های شبکه استفاده کرد

صفحه نمایش این محصول از نوع LED IPS با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و می‌تواند تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا نمایش دهد. دوربین عقب این تبلت ۵ مگاپیکسل است و کاربر می‌تواند از دوربین ۲ مگاپیکسی در جلوی تبلت برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی استفاده کند. تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ دارای پردازنده‌ ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی Atom X5-Z8350 و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. در ادامه به طور مفصل‌تر در مورد کارایی، بازدهی و عملکرد این محصول صحبت می‌کنیم.

نقد و بررسی تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

تبلت لنوو مدل IdeaPad Miix 310 تنها یک تبلت نیست و می‌توان به عنوان لپ تاپ ارزان قیمت روی آن حساب باز کرد. این تبلت هیبریدی به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک قابل حمل است و اگر مجبور هستید که برای اجرای برنامه‌های سبک مدام از لپ تاپ استفاده و آن را با خود حمل کنید، بهتر است به سراغ یک لپ تاپ ارزان قیمت یا دست دوم نروید. این محصول دارای صفحه نمایش میکس ۳۱۰ است که البته کیفیت بالایی ندارد؛ اما می‌تواند برای اجرای فایل‌های تصویری و فیلم مناسب واقع شود. اگر از لپ تاپ برای تایپ استفاده می‌کنید، این تبلت این قابلیت را ندارد و فقط برای اجرای اپلکیشن‌های مبتنی بر وب مناسب است.

استحکام بدنه تبلت رضایت بخش و لنوو برای آن از پلاستیک مقاوم استفاده کرده است که به دلیل مات بودن بدنه اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند. لبه‌های صفحه نمایش به صورت خمیده هستند که جذابیت بیشتری را به تبلت بخشیده است. البته به دلیل وزن سنگین تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ که به ۵۸۰ گرم می‌رسد، دست گرفتن آن برای مدت طولانی کمی‌ سخت می‌شود که یکی از ویژگی‌های منفی این تبلت است.

درگاه‌های ارتباطی تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

یکی از مشخصات و البته مزیت‌های این تبلت وجود پورت USB 2.0 در لبه سمت راست و چپ داک کیبورد است که کارکرد تبلت را چند برابر و آن را به یک لپ تاپ کوچک تبدیل می‌کند. در لبه سمت راست تبلت هم درگاه شارژ و درگاه‌های microUSB و microHDMI به چشم می‌خورد. تبلت در دو مدل بزرگ و کوچک طراحی شده است که در مدل کوچک آن می‌توان سیم کارت را در شیار میکروسیم در کنار درگاه میکرو USB نصب کرد. در سمت چپ تبلت جک ۳.۵ میلی‌متری صدا دیده می‌شود.

صفحه کلید تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

کیبورد این محصول باریک و سبک است که شباهت زیادی به کیبوردهای لپ تاپ دارد؛ اما در سایز ظریف و کوچک‌تر است که براحتی می‌توان آن را حمل کرد. البته صفحه کلید وزن تبلت را افزایش می‌دهد و آن را از یک تبلت سبک جدا می‌کند. البته مقداری از این وزن به تبلت هم  برای که برای ایجاد تعادل بین صفحه کلید و نمایشگر ایجاد شده است. وزن کیبورد ۵۲۰ گرم است که با وزن تبلت برابری می‌کند.

البته این کیبورد برای تایپیست‌های حرفه‌ای مناسب نیست و با وجودی که به صورت جزیره‌ای طراحی شده است، فقط برای کارهای ساده از جمله وب گردی، استفاده شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب مناسب است. کیبور نور پس زمینه هم ندارد که در زمان شب و نور کم نمی‌توان از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های کیبورد تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ باید به کوچک بودن کلید Back Space اشاره کرد که عادت کردن به آن را کمی‌ دشوار می‌کند. همچنین قسمت تاچ پد کیبورد هم کوچک طراحی شده است. کلیدها زمان تایپ صدا ایجاد می‌کنند که برای فضاهای کاملا ساکت مناسب نیست. برای مثال اگر به کتابخانه بروید و بخواهید در سکوت این فضا تایپ کنید، حتما سر و صدای آن دیگران را اذیت خواهد کرد.

نمایشگر تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

صفحه نمایش این تبلت ۱۰٫۱ اینچی است و می‌توان تصاویر را با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل نمایش دهد. لنوو برای نمایشگر این محصول از فناوری IPS استفاده کرده که تماشای فیلم از زاویه‌های مختلف را امکان پذیر کرده است. لمس نمایشگر قدرتمند و پرسرعت است که به فشار نیاز ندارد. البته یکی از گلایه‌های کاربران این دستگاه در مورد صفحه نمایش مربوط به وضوح پایین تصاویر است که علت آن کمبود تراکم پیکسلی در تبلت است. همچنین نمایشگر این تبلت توانایی زیادی برای انعکاس تصاویر در برابر نور آفتاب ندارد که علت آن روشنایی کم نمایشگر است که کار با تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ در زیر تابش مستقیم آفتاب را دشوار می‌کند. با همه این توصیف‌ها این تبلت هیبریدی ارزان قیمت برای تماشای فیلم، جستجوهای اینترنتی و اجرای برخی از اپلیکیشن‌ها مناسب است.

سخت‌افزار و باتری تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

این محصول دارای تراشه اینتل اتم مدل x5-Z8350 است که سرعت تبلت را برای انجام بازی‌های سبک و اپلیکیشن‌های کم حجم بالا می‌برد. به طوری که می‌توان از آن برای برنامه افیس و وبگردی مناسب است. با این وجود این پردازنده برای ادیت فیلم و بازی‌های سنگین مناسب نیست. این تبلت ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که ۴۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در عین حال از کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت ۲۵۶ پشتیبانی می‌کند که از این طریق می‌توان حافظه تبلت را افزایش داد.

باتری این تبلت هم قدرتمند است به طوری که حتی با وجود روشن بودن اینترنت و استفاده ممتد از ویدئو می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژ را نگهداری کند. در حالت عادی تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ می‌تواند بیش از ۱۲ ساعت و نیم شارژ را نگهدارد. به طور کلی می‌توان باتری این تبلت را نسبت به سایر مشخصات و قطعات عالی ارزیابی کرد.

سیستم‌عامل تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

لنوو برای این محصول سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم (Home) را نصب کرده است که برای اجرا روان و بی عیب عمل می‌کند. منوی تنظیمات سیستم عامل تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ به بهترین شکل طراحی شده است و کاربران قادرند با صرف انرژی کمتر در مدت زمان کوتاه تنظیمات را بر روی آن انجام دهند که دلیل آن وجود جستجوی سریع در منوی تنظیمات است. البته این تبلت تنها یک مرورگر (اج Edge) دارد که با سرعت بالایی عمل می‌کند و کارهایی از قبیل یادداشت برداری در صفحات وب، ادغام با دستیار صوتی کورتانا را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های سیستم عامل تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ می‌توان به Web Note اشاره کرد که از طریق آن می‌توان از صفحات وب اسکرین شات گرفت. این قابلیت زمانی کارایی دارد که کاربر بخواهد صفحات وب را یادداشت کند که به جای صرف زمان زیاد می‌تواند از مطالب عکس تهیه کند. به همین دلیل می‌توان این ویژگی و قابلیت را برای دانشجویانی که به دنبال کارهای تحقیقاتی آنلاین هستند، مناسب دانست. دستیار صوتی کورتانا (Cortana) از دیگر قابلیت‌های سیستم عامل این محصول است که با پی بردن به سلایق و علایق کاربر اطلاعات مفید و مرتبط را در اختیار او می‌گذارد. همچنین دستیار صوتی می‌تواند با یاداشت برداری و یادآوری موضوعات روزانه را به کاربر یادآوری کند.

دوربین تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰

تبلت لنوو مدل میکس ۳۱۰ دارای دوربین جلوی با سنسور ۵ مگاپیکسلی است که برای عکاسی مناسب است و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به فوکوس خودکار اشاره کرد. اگر چه تصاویری که با این تبلت ثبت می‌شوند، شفاف و واضح هستند؛ اما برای عکاسی حرفه‌ای مناسب نیست و برای کارهای روزمره و عکس‌های معمولی کاربرد بهتری دارد. دوربین دوم در جلوی تبلت دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی و برای برقراری تماس تصویری و عکس‌های سلفی مناسب است.

جمع‌بندی

این تبلت ارزان قیمت هیبریدی با وجود صفحه کلید تایپ کردن را راحت‌تر می‌کند و می‌توان از آن برای تماشای فیلم، تایپ کردن کارهای کوچک، تهیه اسکرین شات، اجرای برنامه‌های شبکه استفاده کرد. صدای آن بدون نویز و شفاف پخش می‌شود و تراشه آن مانند سایر تبلت‌های میان رده انتخاب شده است. البته این تبلت نمایشگر ضعیف و کم نور دارد که کار با آن را در برابر نور کمی‌دشوار می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بانی پال

وب سایت بانی پال مرکز فروش مجازی کالا، به عنوان محلی برای عرضه و فروش تمامی کالاهای مورد نیاز خانواده های ایرانی است که با دسترسی و پشتیبانی 24 ساعته، توانایی تعامل و ارائه اطلاعات چند رسانه ای، در عرصه وب ایران که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منبع مطمئن و قابل اعتماد برای خرید و فروش است را فراهم می آورد. این وب سایت با برنامه ریزی و تلاش مستمر یک تیم با تجربه و تحصیل کرده از اواخر سال 1394 پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]