اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961125282238146

با هدف شروع فروش آنلاین و ارائه خدمات در شهر اصفهان انجام خواهد شد:

ارتقا و بروزرسانی سوپرمارکت آنلاین کیوسک

کد: 13961125282238146

https://goo.gl/iwgo6u

، اصفهان , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید سوپرمارکت آنلاین کیوسک  از  1396/12/15 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز خواهد کرد؛ از آن پس شما همشهریان اصفهانی می‌توانید با چند کلیک مایحتاج منزل خود را فراهم کنید و به رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

ارتقا و بروزرسانی سوپرمارکت آنلاین کیوسک
ارتقا و بروزرسانی سوپرمارکت آنلاین کیوسک

به گزارش روابط عمومی سوپرمارکت آنلاین کیوسک؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی تامین مایحتاج روزانه منزل بصورت آنلاین از تاریخ 1396/12/15 بروز رسانی خواهد شد و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس کیوسک در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های خرید راحت از سایت و ارائه نسخه اپلیکیشن اندروید به فهرست خدمات سایت اضافه خواهد شد.

مدیر سوپرمارکت آنلاین کیوسک با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت به همراه ارائه نسخه اپلیکیشن اندروید، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین افزود: سوپرمارکت آنلاین کیوسک وب سایت فعال در حوزه تامین مایحتاج روزانه منزل بصورت آنلاین است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ فروش مایحتاج منزل در شهر اصفهان در سایت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیوسک

اولین سوپرمارکت آنلاین شهر اصفهان که هسته اولیه این ایده در سال 1393 کلید خورد و از سال 1396 بصورت رسمی وارد بازار شد. ارائه کالاهای مایحتاج خانوار و خدمات غذایی منزل همشهریان اصفهانی از اهداف این تیم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]