کد: 13961125282398380

حوزه فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی احسان در یک نگاه

کد: 13961125282398380

https://goo.gl/EfLgY5

، شیراز , (اخبار رسمی): تالار زیبای احسان یک موقعیت فوق العاده برای شیرازی‌ها است.

حوزه فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی احسان در یک نگاه
حوزه فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی احسان در یک نگاه

حوزه فرهنگی مجتمع احسان با مرکزیت تالار احسان به همت بزرگ مردی فرهنگ دوستی به نام مهندس سید اسحاق فال اسیری با زیربنای 2738 مترمربع در سال 1379 احداث و در اختیار دانش آموزان و اهالی فرهنگ و هنر استان فارس قرار گرفت. این مجموعه در کنار خدمت به دانش آموزان مجتمع احسان تبدیل به محل اجتماع اهالی فرهنگ و هنر استان فارس شده و با حمایت از گروه‌های موسیقی و تئاتر باعث رشد و شکوفایی واعتلای فرهنگ و هنر در استان فارس و کشور شده است و برگزاری جشنواره موسیقی گروه نوازی استان فارس و جشنواره موسیقی فجرنمونه‌ای از این فعالیت‌ها است. همچنین برگزاری جنگ‌های شادی، جشن‌های بزرگ و مناسبتی و برگزاری برنامه‌های ارگانی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های این مجموعه قرار دارد.

تالار احسان با ظرفیت 485 نفر در دو طبقه با پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری، لابی، نگارخانه، کافی شاپ و معماری زیبا و منحصربفرد به همراه آگوستیک مناسب میزبان هنرمندان از سایر نقاط دنیا برای اجراهای فاخر است که می‌توان از اجرای گروه کوارتت لایپزیک (کونراد موک، تیلمان بونینگ، ایوو باور، ماتیاس موس دورف)، تریو فان (والری برنارد، بلز اوبالدینی، لیلا رمضان)، رسیتال پیانو (موریتس ارنست)، رسیتال پیانو(نوریکو اوگاوا) و... نام برد.

تالار احسان با توجه به نیاز شهر خدمت به مدارس و مهدکودک‌های نمونه و موسسات آموزش عالی شیراز را از وظایف خود می‌داند و در برگزاری جشن‌های آغاز سال تحصیلی، روزجهانی کودک، شب یلدا، سبزه‌ها، الفبا، پایان سال، فارغ التحصیلی و انجمن اولیا و مربیان همکاری دارد.

مجتمع احسان در این سال‌ها با برگزاری یادروز حافظ و سعدی همواره یاد این شعرای بزرگ ایران زمین را گرامی داشته و موجب آشنایی بهتر دانش آموزان با آنها شده است و نمایش آرش کمانگیررا با بازیگری دانش آموزان مجتمع احسان و نویسندگی و کارگردانی استاد رحیم هودی به روی صحنه برده است.

حوزه فرهنگی مجتمع احسان برای حمایت از کودکان کار، روشندلان، شیرخوارگاه‌ها، بیماران خاص و کمک به مراکز خیریه همیشه پیش‌قدم بوده و در اجرای مراسم گلریزان و برنامه‌های این مراکز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

حوزه فرهنگی مجتمع احسان با استفاده از اساتید بنام شیراز اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی موسیقی ویژه دانش آموزان احسان و کلاس‌های بازیگری سینما و تئاتر ویژه عموم شهروندان کرده است.

در انتها از هنردوستان و فرهیختگان عزیز خواستاریم تا با پیشنهادات راهبردی و حرف‌های نو باعث رشد و تعالی بیشتر مجتمع به خصوص در حوزه فرهنگی شوند و مارا در عرصه‌ی خدمت رسانی به دانش آموزان و شهروندان شیراز، فارس و ایران یاری کنند.

راه‌های ارتباطی با حوزه فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی احسان جهت تماس و اطلاع از برنامه‌ها:

تلفکس: 36253335 071

سایت: www.talarehsan.com

تلگرام: t.me\talarehsan

اینستاگرام: talarehsan

مدیریت تالار احسان : جناب آقای مهندس مسعود اله وردی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه