اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961126282495379

اپلیکیشن کارواش آنلاین پاکار به بازار آمد

پاکار رقیب ایرانی و تازه نفس بازار کارواش آنلاین

کد: 13961126282495379

https://goo.gl/1a7rW4

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت فناوری اطلاعات میسا با همکاری شرکای تجاری خود با نام «سامانه درخواست آنلاین کارواش پاکار» در تهران رونمایی و به بازار عرضه شد.

پاکار رقیب ایرانی و تازه نفس بازار کارواش آنلاین
لوگو سامانه درخواست آنلاین کارواش پاکار

سامانه درخواست آنلاین کارواش پاکار، راه حل ارزان و سریع برای نرفتن به کارواش است

به گزارش روابط عمومی میسا، تهران دی ماه ۱۳۹۶ میزبان رونمایی از پاکار، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه اپلیکیشن کارواش آنلاین  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر شستشوی کامل خودرو بدون آب و بدون برق و با استفاده از مواد شوینده نانو را ارائه کند تا این خدمت تازه صرفه جویی در مصرف آب را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این گزارش، پاکار دارای ویژگی‌های ممتازی اعم از کاربری راحت و سریع اپلیکیشن است که ثبت سفارش آنلاین را در کمتر از یک دقیقه به ارمغان می‌آورد.

یاسر درخشان مدیر عامل میسا، تولید این محصول را نتیجه شش ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: مطالعه بازار و امکان سنجی برای تولید این محصول از اواخر تابستان آغاز و در همین سال نیز آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را زمستان امسال اعلام کرد و ادامه داد: سامانه درخواست آنلاین کارواش پاکار، راه حل ارزان و سریع برای نرفتن به کارواش است. پاکار یک کارواش در محل است که در تمامی مناطق تهران با قیمت یکسان خدمات می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میسا

شرکت فناوری اطلاعات میسا با تجربه ای بیش از پنج سال در زمینه طراحی و توسعه سامانه های تحت وب، دارای چند محصول نوپا (استارتاپ) می باشد. نیک استارتر و پاکار استارتاپ های میسا هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]