اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961130283348375

سومین مسابقه برنامه نویسی هاکا کرج برگزار شد

کد: 13961130283348375

https://goo.gl/GGVdPJ

، تهران , (اخبار رسمی): سومین دوره از مسابقه هاکا کرج روز جمعه مورخ 17 بهمن از ساعت 14 تا 19 در شرکت پردیس واقع در برج نیکامال گوهردشت کرج با حمایت ریحون (سامانه سفارش آنلاین غذا)، تپسی (سامانه درخواست آنلاین خودرو) برگزار شد.

سومین مسابقه برنامه نویسی هاکا کرج برگزار شد
سومین مسابقه برنامه نویسی هاکا کرج برگزار شد

سومین دوره از مسابقه‌هاکا کرج روز جمعه مورخ 17 بهمن از ساعت 14 تا 19 در شرکت پردیس واقع در برج نیکامال گوهردشت کرج با حمایت ریحون (سامانه سفارش آنلاین غذا)، تپسی (سامانه درخواست آنلاین خودرو) برگزار شد.

دکتر احد رسولی در حاشیه این رویداد گفت: این رویداد سبب ایجاد یک محیط شاداب و ارزشمند فکری شده است که مطمئنا در آینده نزدیک سبب خواهد شد که بسیاری از گره‌ها و مشکلات شهری ما حل شود.

هدف این برنامه گرد هم‌آیی توسعه‌دهندگان دنیای دیجیتال است، ایجاد رابطه میان توسعه‌دهندگان و صاحبان کسب‌وکار، ایده پردازان و همچنین آشنایی با بنیان‌گذاران استارت آپ‌ها در کرج از جمله اهداف این قبیل مسابقات است.

در این مسابقه سوالاتی با محور چالش‌های الگوریتمی‌ در ۱۰ مرحله از آسان به سخت طراحی شده و توسعه‌دهندگان بر سر حل این چالش‌ها به صورت گروهی با یکدیگر به مسابقه می‌پردازند. همچنین وجود مسابقه‌های فرعی در این رویداد موجب شده است جذابیت این مسابقه برای تمامی‌ شرکت کنندگان توسعه دهنده و غیر توسعه دهنده افزایش یابد.

در این دوره از مسابقات 44 برنامه‌نویس و بیش از ۴۰ بازدیدکننده و کارآفرین شرکت کرده‌اند و همچنین برنامه نویسان در قالب 11 گروه‌ 4 نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند. ارتباطات موثر ایجاد شده و کشف استعدادهای فکری برتر از دستاوردهای اصلی این رویداد است.

برای دیدن تصاویر رویداد می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.dropbox.com/sh/m6tk9jt4uvqzt6i/AAB92sCCAmo82n4Y2WE1ZYtra?dl=0

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هاکا ایران

برگزار کننده رویدادهای برنامه نویسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]