کد: 13961201283418406

چرا ایران بیزینس کلینیک

توسعه کسب و کار شما تخصص ماست

کد: 13961201283418406

https://goo.gl/uWkG3Z

، تهران , (اخبار رسمی): شعار ایران بیزیس کلینک این است به خوب بودن رازی نباش! تو لایق بالاترین جایگاه در کسب و کارخود هستی و گام به گام در این مسیر با شما خواهیم بود. جیم کالینز می گوید خوب دشمن عالی است؛ پس به عالی بودن فکر کن و فراتر از مرز شایستگی خود حرکت کن.

توسعه کسب و کار شما تخصص ماست
توسعه کسب و کار شما تخصص ماست

خوب دشمن عالی است پس به عالی بودن فکر کن و فراتر از مرز شایستگی خود حرکت کن.

چرا ایران بیزینس کلینیک؟

اگر انتخاب بین گزینه‌های وحشتناک و فاجعه آمیز را نمی‌پسندید مدیر عامل نشوید. شما به عنوان یک مدیر عامل یا کارآفرین مطمئنا کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی مدیریت خوانده‌اید و شاید مشاوره‌هایی نیز گرفته باشید. کتاب‌های مدیریتی و مقالات زیادی در زمینه‌ی راه اندازی و اداره‌ی کسب و کار نوشته و ترجمه شده است. اکثر این کتاب‌ها و مقالات و مشاوره‌ها روش‌های مرحله به مرحله برای رسیدن به کسب و کار موفق را تشریح می‌کنند؛ اما وقتی در مقام مدیر عاملی یا استارت آپ آن را پیاده سازی می‌کنیم می‌بینید که کافی نیست و هنوز خلائی وجود دارد. بازار سمت آنچه که پیش بینی کرده‌اید پیش نمی‌رود. نیروهایی که استخدام کرده‌‌اید عملکرد خوبی ندارند، رقبا رشد سریعی نسبت به شما دارند و... این خلاء همان فوت کوزه‌گری است که در هیچ کتابی گفته نمی‌شود؛ چون بازار و کسب و کار هر کس متفاوت است و مراحل داخل این کتاب‌ها یک روش کلی برای همه‌ی کسب و کارها است. نکته‌ی خیلی مهم این جاست که اکثر این مطالب در زمان موفقیت سازمان‌ها و کسب و کارها نوشته می‌شوند و خیلی کم مقالات و کتاب‌هایی داریم که در مورد چگونگی مبارزه‌ی شرکت در زمان بحران بپردازد. برای همین است اکثر مدیران به این باور دارند که آنچه در تئوری نوشته می‌شود را نمی‌شود اجرا کرد.

ایران بیزینس کلینیک همراه با تیم حرفه‌ای خود تمام ابعاد یک سازمان را در بر می‌گیرد: از تحقیقات بازار و جایگاه‌سازی تا راه اندازی و معرفی و استخدام نیرو و حتی آموزش برای متعالی شدن تمام پرسنل در دنیای سریع سیر تکنولوژی و مدیریت بحران هنگام مواجه شدن با شرایط سخت گام‌هایی است که ایران بیزینس کلینیک شرکت را در هر جایگاهی در بازار به سطح عالی می‌رساند. شعار ایران بیزیس کلینک این است به خوب بودن رازی نباش. تو لایق بالاترین جایگاه در کسب و کارخود هستی و گام به گام در این مسیر با تو خواهیم بود. جیم کالینز می‌گوید خوب دشمن عالی است، پس به عالی بودن فکر کن و فراتر از مرز شایستگی خود حرکت کن.

بخش‌های اصلی ایران بیزینس کلینیک

بخش تحقیقات

در دنیای رقابتی امروز دیگر دانش و علم حرف اول را نمی‌زند، آنچه که بسیار مهم است دیتا و اطلاعات است. دانش و آموزش بدون اطلاعات و آنچه در جهان پرسرعت تکنولوژی امروز می‌گذرد، مانند لامبورگینی بدون چرخ می‌ماند که هیچ حرکتی با تمام امکانات و زیبایی که دارد، نخواهد داشت. تمایز ایران بیزینس کیلینک در حرفه‌ای بودن و به روز بودن کارکنان این بخش است. که علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات همه جانبه برای هر کسب و کاری، جداگانه  به  جمع آوری به روز اطلاعات و آمار‌ها و بررسی بازارها و اقتصاد و...  می‌پردازد و یک بانک اطلاعاتی قوی است که هر کسی می‌تواند بنا به نیاز خود به این بانک دسترسی داشته باشد.

بخش آموزش

ایران بیزینس کلینیک مشاوره‌ی بدون آموزش را مانند دانش بدون اطلاعات می‌داند. مشاوره دادن بدون آموزش  همانند ماهی است که آماده آن را دست مدیر عامل می‌دهی و او را همیشه به خود وابسته نگه می‌دارید. دانش اگر فراشناختی نشود مدیر همیشه به ماهی بعدی که در دست مشاوران کسب و کار است نیاز دارد.

بخش آموزش حتی ماهیگیری را به مدیران یاد نمی‌دهد؛ بلکه یک گام عقب‌تر می‌رود. همراه شدن با ما یعنی یاد گرفتن چگونگی بافتن تور ماهیگیری را بخش آموزش ما  شما را مشاوران کسب و کار خود می‌کند. کاملا عملی و کاربردی راهکارهای زمان صلح و را به عالی بودن و همچنین مدیریت بحران و چگونگی مقابله با آنها را آموزش خواهید داد.

بخش اجرایی

آموزش و یادگیری دلیل بر توانستن نیست. در بخش اجرایی بر اساس اطلاعات بدست آمده و مورد نیاز شما فراتر از شایستگی و نیاز شما راهکار‌ها  اجرا خواهد شد با این تفاوت که خود در تک تک مراحل  اجرا کاملا سهیم هستید. مدل کار شرکت‌های مشاوره‌ای این گونه است که صفر تا صد کار را بدون دخالت مدیر عامل شرکت و کارکنان آن  پیش می‌برند. مارکت پلن، بیزینس پلن، دیجیتال مارکتینگ را انجام می‌دهند؛ بدون اینکه آن را آموزش دهند در صورتی که تمام این‌ها بعد از سه ماه باید به روز رسانی شود و برای رو به عالی رفتن یک  سازمان، بلد بودن چگونگی بافتن تور ماهی‌گیری الزامی‌ است. تمایز ایران بیزینس کیلینیک در این است. با استعداد یابی کارکنان و استخدام نیروهای کارآمد در اجرا همراه با آموزش و توسط مدیر و کارکنان شرکت پیش می‌رود. در کنار شماییم تا به سهم بازار بیشتر برسید و در آن سال‌ها پیشگام بمانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بیزینس کلینیک

ایران بیزینس کلینیک مجموعه ای دانش بنیان است که به کمک تکنولوژیهای روز دنیای دیجیتال و تجربه بالای پرسنل، کسب و کارهای شما را متحول می کند. ما در سازمان خود پس از عارضه یابی بنگاههای طرف قرارداد، کمپین چند جانبه ای از استخدام و آموزش پرسنل، استراتژیهای بازاریابی و ایجاد و تحول در برند سازی، فروش شما را افزایش داده و در غین حال هزینه های غیر ضروری را شناخته و بهینه نمودن آنرا تجربه میکنیم.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی