اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283488407

رونمایی از سایت روان رویداد با هدف معرفی رویدادهای روانشناسی کشور

کد: 13961202283488407

https://goo.gl/7dVqW8

، (اخبار رسمی): با هدف معرفی رویدادهای روانشناسی کشور و انعکاس گزارش رویدادها، از سایت روان رویداد به آدرس psychevent.ir در تاریخ 30 آذرماه 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت روان رویداد با هدف معرفی رویداد های روانشناسی کشور
رونمایی از سایت روان رویداد با هدف معرفی رویدادهای روانشناسی کشور

به گزارش روان رویداد، سایت psychevent.ir که یک سایت اطلاع رسانی کارگاه‌ها، همایش‌ها، سمینار‌ها، سمپوزیوم‌ها و کنگره‌های روانشناسی کشور است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی رویدادهای روانشناسی کشور و انعکاس گزارش رویدادها را تسهیل کند.

میلاد تکسیبی، مدیر روان رویداد در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه روانشناسی و دانشجویی کشور حضور در محیط‌های آموزشی، درمانی و یادگیری تکنیک‌ها و رویکردهای درمانی مختلف است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: روان رویداد سعی می‌کند اکثر رویداد‌های برگزار شده در حوزه روانشناسی و مشاوره را پوشش دهد. برگزار کننده رویدادها می‌توانند با مراجعه به وبسایت ما رویداد خود را ثبت و اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است روان رویداد، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اطلاع رسانی رایگان رویداد‌ها کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت روان رویداد به آدرس psychevent.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روان رویداد

روان رویداد صرفا یک پایگاه اطلاع رسانی برای رویدادهای روانشناسی می باشد و مسئولیتی در قبال کیفیت و نحوه برگزاری رویداد ها ندارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت