اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283608362

راه های افزایش مطالعه افراد چیست؟

نقش مطالعه مقالات علمی و افزایش علم افراد جامعه

کد: 13961202283608362

https://goo.gl/stf6Am

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه مقالات عملی نقش مهمی در بالا بردن علم و آگاهی از موضوعات افراد جامعه دارند. مجید مرادی، مدیر سایت دانلود آرتیکل، با سخنرانی خود درباره‌ی نقش مطالعه مقالات علمی در بالا بردن علم افراد جامعه، به مراسم راه‌های افزایش مطالعه افراد جامعه آمد.

نقش مطالعه مقالات علمی و افزایش علم افراد جامعه
نقش مطالعه مقالات علمی و افزایش علم افراد جامعه

تعداد سایت‌هایی که در جهت پرورش افکار اندیشه‌نگر و تفکر انتقادی در سطح جهان فعالیت دارند، کم است

به گزارش روابط عمومی‌ سایت دانلود آرتیکل، امروز مجید مرادی در مراسم راه‌های افزایش مطالعه افراد جامعه با حضور نخبگان علمی، محققین، پژوهشگران و دانشجویان  در محل سالن آمفی تئاتر یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش وی در این سخنرانی به تاثیر مطالعه مقالات علمی‌ در بالا بردن سطح آگاهی افراد پرداخت.

وی معتقد است که اگر بتوانیم از اطلاعات و مطالبی که در مقالات علمی‌ منتشر شده در کشور استفاده کنیم، می‌توانیم سطح آگاهی افراد در همه زمینه‌ها را بالا ببریم. مرادی در این زمینه گفت: اصولاً سایت‌های ارائه مقالات علمی، بستر مناسبی برای مقالات علمی‌ محسوب هستند، اما متاسفانه در تعداد زیادی از سایت‌های دانلود مقالات علمی کمتر به پرورش خلاقیت اندیشمندانه جهت یک مقاله مطلوب بها داده می‌شود و تعداد سایت‌هایی که در جهت پرورش افکار اندیشه‌نگر و تفکر انتقادی در سطح جهان فعالیت دارند، کم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانلود آرتیکل

سایت دانلود آرتیکل در تاریخ 30 مهرماه سال 1393 شروع به کار کرد و هدف از راه اندازی این سایت کمک از نظر علمی به محققان، پژوهشگران، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید عزیز بوده و ارائه مطالب جامع و کامل پیرامون همه چیز (آماتور تا حرفه ای) می باشد. کلیه مطالبی که در این سایت قرار داده می شود جهت آشنایی عزیزان با موضوع و نحوه نگارش آن مقاله و تأمین نیاز علمی مورد نیاز این عزیزان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]