اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961203283798393

رونمایی از ربات هوشمند پاناسونیک من با هدف فروش محصولات برند پاناسونیک

کد: 13961203283798393

https://goo.gl/GZYCoF

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فروش محصولات برند پاناسونیک، ربات هوشمند پاناسونیک من، در تلگرام با امکان عرضه کلیه محصولات پاناسونیک در یک ویترین، از ابتدای اسفندماه امسال رونمایی شد.

رونمایی از ربات هوشمند پاناسونیک من با هدف فروش محصولات برند پاناسونیک
رونمایی از ربات هوشمند پاناسونیک من با هدف فروش محصولات برند پاناسونیک

ربات هوشمند پاناسونیک من در تلگرام با امکان عرضه کلیه محصولات پاناسونیک در یک ویترین ، از ابتدای اسفند ماه امسال رونمایی شد

به گزارش پاناسونیک من، این وبسایت ربات هوشمند پاناسونیک من را با هدف دسترسی آسان بیش از بیست و پنج میلیون کاربر ایرانی شبکه تلگرام به همه محصولات برند پاناسونیک طراحی کرده است. پاناسونیک من با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تا با عرضه کلیه محصولات پاناسونیک در یک بستر خرید را  آسان کند.

گفتنی است پاناسونیک من، به مناسبت این رونمایی، اقدام به برگزاری جشنواره نوروزی در چند روز آینده خواهد کرد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پاناسونیک من به آدرس www.panasonic4me.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاناسونیک من

فروشگاه اینترنتی پاناسونیک من با هدف ایجاد بستر خریدی ساده و قابل دسترس برای دوستداران و علاقه مندان به برند پاناسونیک در اسفند ماه سال 1395 تأسیس شد. کاهش زمان صرف شده برای خرید، عدم نیاز به رفت و آمد و اتلاف وقت در ترافیک، حق انتخاب از میان تمامی محصولات برند پاناسونیک، وجود تیم پشتیبانی کننده حرفه ای، قدرت مقایسه محصولات مشابه پاناسونیک، دسترسی در هر مکان و زمان فقط با یک گوشی موبایل و دسترسی به اینترنت، گارانتی و خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و امکان بازگشت کالا تا 24 ساعت (در صورت رعایت شرایط برگشت از فروش) از جمله مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی پاناسونیک من است. محصولات پاناسونیک در فروشگاه اینترنتی پاناسونیک من در دسته های متفاوتی همچون محصولات خانگی ، محصولات اداری، محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]